Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم دادگاه، شرکت برهان مبین بار دیگر به عنوان مجری قرارداد بلیت‌فروشی مسابقات فوتبال با فدراسیون فوتبال همکاری خواهد کرد. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های سال‌های اخیر فوتبال ایران مربوط به موضوع بلیت فروشی الکترونیکی است، موضوعی که از قضیه قرارداد فدراسیون فوتبال و شرکت برهان مبین کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قراردادی که در سال 96 سر و صدای زیادی ایجاد کرد و نهایتا منجر به فسخ یک طرفه قرارداد توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شد.

فدراسیون فوتبال زیر بار فشارها مبنی بر درصد بالای سهم شرکت برهان مبین به عنوان مجری قرارداد بلیت فروشی مسابقات فوتبال، این قرارداد را فسخ کرد. پس از این فسخ قرارداد شرکت برهان مبین ضمن رد این اقدام، اعلام کرد از طریق مراجع قضایی در راستای احقاق حقوق خود اقدام و از فدراسیون فوتبال به دلیل این فسخ یک طرفه و غیر قانونی شکایت خواهد کرد که در نهایت نیز این اتفاق رخ داد.

شرکت مدیریت توسعه هوشمند برهان مبین به عنوان شخص طرف قرارداد فدراسیون فوتبال به دلیل ضرر و زیان‌هایی که به واسطه فسخ یک طرفه قرارداد متوجه آن شده بود از طریق قوه قضائیه شکایتی را علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مطرح کرد. پس از حدود دو سال در روزهای اخیر دادگاه رای به تخلف فدراسیون و سازمان لیگ داد و متولیان فوتبال را محکوم به بازگشت به قرارداد کرد تا بدین‌وسیله به صورت قانونی شرکت برهان مبین به فوتبال ایران بازگردد و دوباره متولی رسمی بلیت فروشی رقابت‌های فوتبال باشگاهی کشور شود.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال در روزهای پر تلاطمی قرار گرفته، از قضیه ویلموتس گرفته تا شکایت باشگاه دسته اولی راهیان کرمانشاه و محکومیت فدراسیون و سازمان لیگ و نهایتا استعفای مهدی تاج رئیس فدراسیون که همگی نشان از کار سخت سرپرست جدید فدراسیون فوتبال دارد.

باید دید از ابتدای نیم فصل دوم لیگ برتر، قصه پُر غصه بلیت فروشی الکترونیکی رقابت‌های لیگ فوتبال کشور به کجا خواهد انجامید و آیا شرکت مدیریت توسعه هوشمند برهان مبین بر اساس رای دادگاه باز هم متولی بلیت فروشی خواهد شد یا فدراسیون راه دیگری را در پیش خواهد گرفت، راهی که قطعا بیش از این فوتبال کشور را دچار مشکل خواهد کرد، زیرا اجرای احکام محاکم قضایی الزامی است و عدم اجرای آنها مجازات‌های دیگری در پی دارد.

شکوری: برای نیمکت تیم ملی، گزینه‌های داخلی و خارجی داریم/ افشای رقم قرارداد ویلموتس به ضرر تیم ملی، فدراسیون و ایران استصدور آرای جدید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل رفتار توهین آمیز در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

منبع: تسنیم

tags # سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴