Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر استانی به اردبیل پروژه واحد صنعتی تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی شهرستان گرمی را افتتاح کرد. این مجتمع با اشتغال ۲۲۰ نفر در فاز تکمیلی و با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

در این مراسم امیری با تاکید بر حمایت ویژه دولت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گفت: دولت حمایت ویژه ای ازسرمایه گذاران بخش خصوصی دارد و در دولت تدبیر و امید اقدامات مهمی در این راستا انجام شده تا فرصت های شغلی بیشتری برای جوانان ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پارلمانی ریاست جمهوری تصریح کرد: کشور ما نیاز به مدیریت جهادی و خلاقیت و ابتکار دارد و لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه‌ای برای تحقق این امر داشته باشند. بنابراین مسئولان استان اردبیل وظیفه دارند در جهت حل و فصل مشکلات تلاش کنند و ما هم مشکلات استان را در دولت پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری یک عبادت است، افزود: سرمایه گذار این  کارخانه با اقدامات خوب خود توانسته این مجموعه را در گرمی مغان راه‌اندازی کند و قطعا در این امر نیت خیری داشته که ثمره آن عاید استان خواهد شد و ان‌شاالله اشتغال زیادی در این مجموعه ایجاد خواهد شد.

امیری در پایان تاکید کرد: استان اردبیل دارای قابلیت‌های ویژه‌ای از جمله نیروی انسانی مستعد است که هر کدام می‌توانند مانند سرمایه گذار این کارخانه در زمینه‌های مختلف سرمایه گذاری کنند که برای تحقق این موضوع حمایت دولت و مسئولان نیاز است و به‌ویژه دستگاه‌های قضایی و اجرایی باید بیشتر همکاری کنند تا موانع تولید در استان برطرف شود.

پس از افتتاح این کارخانه معاون پارلمانی رئیس جمهور به همراه فرماندار و فرمانده مرزی این شهرستان، به مرز مشترک ایران و آذربایجان رفت و از بازارچه مرزی آنجا بازدید کرد. در جریان این سفر در شورای اداری طی نشستی صمیمی با صنعتگران، تولیدکنندگان و روسای ادارات این شهرستان به بررسی مشکلات این شهرستان پرداخته شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: معاون پارلمانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ورامین در منطقه صنعتی خیرآباد علاوه بر پیگیریِ مشکلات چند واحد تولیدی از کارگران هم با اهدا گل تقدیر شد.منطقه‌ صنعتی خیرآباد که حدود ۷۰۰ واحد صنفی و صنعتی در آن فعال هستند قرار است با مصوبه دولت به شهرک صنعتیِ خصوصی تبدیل شود.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر