Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:08:49 GMT

خط و نشان «زیر نظر» به «مطرب» در صدر گیشه

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۲۳۹۵

خط و نشان «زیر نظر» به «مطرب» در صدر گیشه

بررسی ۵ فیلم پرفروش این هفته نشان از تنها یک تغییر در مقایسه با ۵ فیلم پرفروش هفته گذشته دارد و همچنان پیشتازی صدر گیشه با آثار کمدی است.

مطرب که حالا ۸ هفته ای است که صدر گیشه را قرق کرده این هفته رقیب جدی با نام زیر نظر با بازی رضا عطاران به خود دید. این فیلم خیلی زود مورد استقبال قرار گرفت و با اختلاف ۲۰۰ میلیون تومانی در رده دوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها نماینده سینمای کودک یعنی منطقه پرواز ممنوع نیز بعد از ۳ هفته این بار نتوانست در میان ۵ فیلم پرفروش جایی داشته باشد و به زده ششم پرفروش ها سقوط کرد.

اما در بررسی میزان فروش ۵ فیلم برتر هفته همچنان مطرب در صدر گیشه قرار دارد. این فیلم در هشتمین هفته نمایش خود ۲ میلیارد و ۳۹۷ میلیون تومان فروخت و در رده نخست پرفروش‌های هفته باقی ماند.

این فیلم در مجموع هشت هفته نمایش در ۱۸۹ سال سینما ۳۰ میلیارد و ۷۶۷ میلیون تومان فروخته است.

فیلم سینمایی مطرب داستان یک خواننده پیش از انقلاب (پرویز پرستویی) است که پس از وقوع انقلاب اسلامی از کار بی‌کار می‌شود و شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد تا اینکه فرصتی پیش می‌آید تا در ترکیه کنسرتی اجرا کند و...

پرویز پرستویی در نقش ابراهیم، الناز شاکردوست در نقش زیبا، محسن کیایی در نقش فواد و مهران احمدی در نقش مارشال در مطرب بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی زیر نظر به کارگردانی مجید صالحی نیز خیلی زود و در نخستین هفته نمایش خود ۲ میلیارد و ۷۲ میلیون تومان فروخت و در رده دوم جدول پرفروش‌های هفتگی قرار گرفت.

این فیلم که تماشای آن برای افراد زیر ۱۵سال توصیه نشده و سینماهای حوزه هنری نیز از نمایش آن خودداری کرده‌اند در حال حاضر در ۱۳۰ سالن سینما در حال نمایش است.

در این فیلم بازیگرانی چون رضا عطاران، امیر جعفری، آزاده صمدی، مهران احمدی،  رضا پرستش، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، امیر نوری، سیاوش مفیدی،  سیدعلی صالحی،  مصطفی راد، عباس جمشیدی فر و سامیه لک ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان زیر نظر آمده است: خانم ها! آقایان! مراقب باشید؛ همه جا «زیر نظر» است!

چشم و گوش بسته نیز این هفته ۸۰۵ میلیون تومان فروخته تا این فیلم نیز در هشتمین هفته در رده سوم جدول پرفروش‌های قرار گیرد.

این فیلم در مجموع  هشت هفته نمایش در ۱۶۳ سالن سینما ۹ میلیارد و ۶۳۳ میلیون تومان فروخته است.

امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مسعود کرامتی، لیندا کیانی، پوریا پورسرخ،  مانی حقیقی و محمدرضا صولتی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم روایت مردی است که توسط یک زن تبهکار کُشته می‌شود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می‌کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند...

‌چهارمین فیلم پرفروش هفته نیز جان دار لقب گرفت که در سومین هفته اکران در ۹۷ سالن سینما ۵۹۷ میلیون تومان فروخت. این فیلم در مجموع نیز ۲ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان فروخته است.

این فیلم به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری در خلاصه داستانش آمده است: وقتی بدترین کار دنیا میشه بهترین راه، چیکار میشه کرد؟

فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، مسعود کرامتی، علی شادمان، گیتی قاسمی، محمد علی‌محمدی، امیر احمد قزوینی و جواد عزتی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم انیمیشن سینمایی بنیامین نیز در هشتمین هفته نمایش خود توانست در جمع ۵ فیلم پرفروش باقی بماند و ۴۶۴ میلیون تومان فروش کند.

این فیلم انیمیشن در مجموع ۸ هفته اکران در ۱۵۵ سالن سینما در مجموع ۳ میلیارد و ۱۳ میلیون تومان فروخته است.

در خلاصه داستان انیمیشن سینمایی بنیامین آمده است: خرابکاری‌ آشر، دوست بامزه اما دست و پا چلفتی بنیامین باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می‌شود. بنیامین تصمیم می‌گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفراز و نشیب بنیامین و آشر...

گویندگان این انیمیشن هنرمندانی چون چنگیز جلیلوند، ناصر طهماسب، اکبر منانی، سعید مظفری، مریم شیرزاد، تینا هاشمی و آرزو آفری هستند.

برچسب‌ها رضا عطاران فروش فیلم ها گیشه سینما مطرب سینما الناز شاكر دوست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضا عطاران فروش فیلم ها گیشه سینما مطرب سینما الناز شاكر دوست رضا عطاران فروش فیلم ها گیشه سینما مطرب سینما الناز شاكر دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)