Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اورژانس گفت: اورژانس کشور در راستای سیاست توسعه ناوگان هوایی به محض آماده شدن آشیانه اصلی یک بالگرد را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان قرار می‌دهد. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، پیرحسین کولیوند ظهر امروز در حاشیه کارگروه ایمنی و راه‌های لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیشترین خدمات اورژانس هوایی در استان لرستان انجام می‌شود اظهار داشت: اورژانس کشور در راستای سیاست توسعه ناوگان هوایی به محض آماده شدن آشیانه اصلی یک بالگرد را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای تقویت ناوگان اورژانس تعداد آمبولانس‌های مورد نیاز تامین می‌شوند که در این میان برای استان لرستان سهم قابل توجهی در نظر گرفته شده است. چند دستگاه موتور آمبولانس نیز برای شهر خرم‌آباد در نظر گرفته شده است.

نخستین مجتمع تخصصی آب درمانی کشور در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شودساخت اولین دستگاه درمان پلاسمایی زخم‌های دیابتیروند اجرای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام حوزه بهداشت و درمان استان سمنان تسریع شود

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به ساخت پایگاه‌های اورژانس مصوب‌ شده در برنامه ششم توسعه، عنوان کرد: در صورت ساخت این پایگاه‌ها جهت خدمت‌رسانی تجهیز و راه‌اندازی آن‌ها با سرعت انجام می‌شود.

وی به دو خدمت مبنی بر مدیریت سکته‌های حاد قلبی و مغزی اشاره و خاطرنشان کرد: این برنامه می‌تواند جان آدم‌های زیادی را نجات و حفظ کند به همین دلیل این طرح بزودی در لرستان اجرا می‌شود.

کولیوند در مورد استخدام نیروهای فوریت‌های پزشکی در استان لرستان تصریح کرد: طبق وعده ما تعداد قابل توجهی نیروی فوریت‌های پزشکی در جهت برطرف کردن مشکلات منابع انسانی در این استان استخدام می‌شوند.

وی با اعلام اینکه تلفات جاده‌ای امسال نسبت به سال گذشته در کل کشور دو درصد افزایش یافته، گفت: تمام تلاش ما در راستای کاهش تصادفات و تلفات جانی است و با راه‌اندازی کمپینی در کل کشور به‌عنوان کنترل و مدیریت سرعت امیدوار هستیم که تعداد تصادف و تلفات جاده‌ای کاهش یابند.

انتهای پیام/642/ح

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست

دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پیامی ۱۵ اردیبهشت روز ماما را به فعالان این رشته تبریک گفت.

در این پیام آمده است: عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست که نبض حیات را در نوزاد متجلی می‌سازد و از جان مادر حفاظت می‌کند.

اکنون که سیاست‌های جوانی جمعیت در کشور در حال اجراست نقش شما ماما به‌عنوان خط مقدم مراقبت‌های مادر و جنین و کلید سلامت خانواده بیش از هر زمان ارزشمند است.

همکاران ماما، همواره علم و تخصص را با عشق و ایثار، متعهدانه در راه اعتلای سلامت مادران و فرزندان این سرزمین نثار می کنند و برای تحقق این هدف، ذره ای از مسیر سبزی که در آن گام نهاده اند پا پس نکشیده اند و همچنان سربلند و پرافتخار با گام هایی استوار مشغول به خدمت رسانی هستند.

اینجانب فرارسیدن ‌روز ماما را به همه تلاشگران جامعه مامایی در مراکز درمانی و همچنین اساتید و دانشجویان گرانقدر فعال در این رشته در سطح کشور و استان بویژه در دانشگاه علوم پزشکی قم تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همه شما عزیزان و خانواده های محترمتان سلامتی و بهروزی را خواهانم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • جان باختن نخبه کنکور در ویلای شخصی/ جزئیات
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت