Web Analytics Made Easy - Statcounter

مختاری گفت: این امر نیازمند همکاری با دیگر ارگان‌ها از جمله کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که می توانند در این زمینه کمک‌های فراوانی به صدا و سیما داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «فرهاد مختاری» در دیدار با حجت‌الاسلام رمضانی اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب مسجدی است، انقلابی‌که از مسجد شروع شد و ادامه آن نیز باید در مساجد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

معاون سیمای مرکز قزوین گفت: مسجد خانه انسان‌سازی است و آگاهی دهی به مردم برای نقش‌آفرینی در انقلاب  همواره از طریق مساجد انجام شده است.

 

 

 

مختاری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در رابطه با برطرف کردن نیازهای مردم گفت: ما برای نهادینه کردن موضوع نقش مساجد در برطرف کردن نیازهای مردم، از واحد سیمای استان شروع کردیم تا بتوانیم الگوسازی داشته باشیم.

 

 

 

معاون مرکز سیمای قزوین ادامه داد: در نظر داریم مستنداتی در حوزه کارکردهای مسجد تهیه و در شبکه استانی و کشوری پخش کنیم که این امر نیازمند همکاری با دیگر ارگان‌ها از جمله کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که می توانند در این زمینه کمک‌های فراوانی به صدا و سیما داشته باشند.

 

 

 

وی افزود: همچنین مقرر شده برای توجه بیشتر مردم به مساجد، مسابقاتی میان مساجد فعال برگزار و داوری مسابقات به مردم واگذار شود. این کار باعث می‌شود مردم نسبت به فعالیت‌های مساجد دقت نظر بیشتری داشته باشند.

 

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل 9 دی روز پرستار کانون های فرهنگی هنری مساجد گرامیداشت حماسه 9 دی قرآن کریم سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل استان قزوین کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند