Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:21:24 GMT

پیکه: پیروزی 2-6 بر رئال تاریخ بارسا را عوض کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۲۵۲۰

پیکه: پیروزی 2-6 بر رئال تاریخ بارسا را عوض کرد

در دهمین سال فتح شش گانه بارسلونا، جرارد پیکه و کارلس پویول میهمان شبکه تی وی سه کاتالونیا بودند و به صحبت در مورد آن مقطع درخشان بارسا پرداختند.

به گزارش"ورزش سه"، بارسا فصل 09-2008 را با هدایت مربی گمنامی به نام پپ گواردیولا شروع کرد. ده سال بعد گواردیولا را بسیاری بهترین مربی دنیا می دانند. او در اولین فصل حضورش، بارسا را به شش گانه رساند در حالی که آبی اناری ها یک سال قبل برابر رئال تحقیر شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ار درخشان ترین نتایج بارسا در اولین فصل پپ، برتری 2-6 در برنابئو بود. همان پیروزی روحیه بارسا را صد چندان کرد و این تیم را نزدیک تر از همیشه به قهرمانی لالیگا و سپس لیگ قهرمانان و کوپا دل ری.

 

 

 

 

کارلس پویول در مورد نسل درخشان بارسا با پپ گفت:« ما یک مربی جدید با ایده هایی متفاوت را در اختیار داشتیم. پپ یک سبک بازی خاص را مد نظر داشت و با کمک یک نسل فوق العاده از بازیکنان، توانست ایده های خود را به خوبی در تیم پیاده کند.

به یاد دارم که بازیکنان باتجربه و مسن تیم فرزند نداشتند و بازیکنان جوان تر نیز به همچنین. به همین دلیل فرصت برای دور همی های مختلف را داشتیم و ضیافت های شام به ما کمک می کرد تا نزدیک تر شویم.

پپ برای حفظ اتوئو تردیدهایی داشت ولی توانستیم او را متقاعد کنیم که سامی را نگاه دارد. سامی نه تنها در حمله که در دفاع هم فوق العاده بود. او یک مهره کلیدی برای تیمی محسوب می شد که خط دفاعش بسیار جلو بازی می کرد. در واقع اتوئو اولین مدافع ما محسوب می شد و کسی که از جلو شروع به پرس می کرد. من 5 سال بدون جام با بارسا را تجربه کرده بودم و سپس دوران خوب با رایکارد را ولی با پپ همه چیز تغییر کرد و او تاریخ را از نو نوشت.»

 

پیکه در مورد برتری 2-6 بر رئال در برنابئو گفت:« آن اولین بار بود که در برنابئو به میدان می رفتم و 2-6 پیروز شدیم. آدرنالین خالص بود چرا که قبلا چنین دیداری را همیشه از تلویزیون تماشا می کردم. با ورود به ورزشگاه و جو تماشاگران رئال تصور کردم که آنها زندگی را برای مان غیر ممکن خواهند کرد ولی همه چیز متفاوت پیش رفت. آن پیروزی شاید یک جام قهرمانی نبود ولی خیلی شبیه به کسب یک جام بود. بردی که به عقیده من چرخه را تغییر داد و تاریخ به سود ما عوض شد. ما سپس توانستیم با روحیه ای بالاتر برای کسب سه گانه پیش برویم.»

 

منچستر سیتی رئال مادرید بارسلونا پپ گواردیولا (سرمربی) پویول جرارد پیکه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی رئال مادرید بارسلونا پپ گواردیولا سرمربی پویول جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!

جود برابر بایرن مونیخ کمتر از انتظارات ظاهر شد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

جود بلینگام که در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها برای این جدال قرار گرفته بود، عملکرد چندان خوبی برابر بایرن مونیخ نداشت و در اواسط نیمه دوم جای خود را به لوکا مودریچ داد.

بر اساس داده‌های آماری، این برای اولین بار نبود که بلینگام برابر بایرن مونیخ به میدان می‌رود و در کسب پیروزی و حتی به ثمر رساندن گل برابر این تیم، ناکام می‌ماند. ستاره انگلیسی قبلا ۸ مرتبه دیگر با پیراهن دورتموند مقابل بایرن مونیخ قرار گرفته و هیچگاه نتوانسته بود طعم پیروزی برابر این تیم را بچشد. باید دید در بازی برگشت، رئال مادرید می‌تواند با کسب پیروزی برابر شاگردان توخل به رکورد منفی بلینگام پایان دهد یا خیر.

آمار جود بلینگام برابر بایرن مونیخ ۹ بازی 7 شکست ۲ تساوی ۳ پاس گل ۰ گل زده ناکامی جود بلینگام در کسب پیروزی برابر بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی