Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سعیدی پس از گذراندن چندین مرحله از اردوهای آماده‌سازی، مورد توجه میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی بانوان کشور قرار گرفت و نامش در لیست ۱۴ نفر اعزامی به بازی‌های انتخابی المپیک دیده می‌شود.

وی بیان کرد: سعیدی خرداد سال گذشته نیز در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختران زیر ۱۹ سال آسیا به میزبانی ویتنام حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آذر ماه امسال معصومه اسماعیلی نیز به دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات مقدماتی المپیک دعوت شد ولی در ترکیب نهایی قرار نگرفت.

رییس هیات والیبال ارومیه با اشاره به اینکه تیم ملی بانوان والیبال ایران در روزهای ۱۷ تا ۲۲ دی‌ماه در مسابقات انتخابی المپیک به میزبانی کشور تایلند به میدان می‌رود، ادامه داد: بر اساس اعلام فدراسیون فاطمه امینی، هاله متقیان، فاطمه عنایت، زهرا کریمی، حانیه محتشمی‌پور، آیتک سلامت، اسما سعیدی، سارا نظری، الهام فلاح، ریحانه کریمی، مینا روستا، نگین شیرتری، مونا آشفته و الهه پورصالح بازیکنان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک هستند.

به گزارش ایرنا سرگل علی‌زاده (سرپرست)، میترا شعبانیان (سرمربی)، اعظم عیدی و صفورا گل افشان (مربیان)، اکرم حبیب‌لو (فیزیوتراپیست) و زهرا کلهر (مربی بدنساز) ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می کنند.

هفت تیم در مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در گروه زنان حضور دارند و تیم ملی ایران در گروه دوم با تیم‌های اندونزی، قزاقستان و کره‌جنوبی رقابت ‌می‌کند.

ملی‌پوشان ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها روز سه‌شنبه ۱۷ دی ساعت ۹:۳۰، با قزاقستان، چهارشنبه ۱۸ دی ساعت ۱۲ با کره جنوبی و پنج‌شنبه ۱۹ دی ساعت ۹:۳۰ با اندونزی مسابقه می‌دهند.

تیم‌ها در روز جمعه استراحت می‌کنند و شنبه و یکشنبه، مراحل نیمه‌نهایی و نهایی برگزار می‌شود، مسابقه نهایی ساعت ۱۴:۳۰ یکشنبه به انجام می رسد.

آذربایجان‌غربی از استان‌های مستعد در ورزش والیبال در بخش مردان و بانوان است و پیش از این نیز ۹ والیبالیست دختر از این استان طی ۴ سال اخیر به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران ملی‌پوشان زیادی تقدیم تیم‌های ملی کرده‌است و یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست، میرسعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت پنج کاپیتان ارومیه‌ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه‌های ۴۰ تا ۹۰ هستند.

هم اکنون چهار والیبالیست ارومیه‌ای به نام های میرسعید معروف، میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت‌پور در ترکیب تیم ملی برای اعزام به بازی های انتخابی المپیک حضور دارند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه تیم ملی والیبال زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه تیم ملی والیبال زنان آذربایجان غربی ارومیه تیم ملی والیبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم

دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم

دیگر خبرها

  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم