Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به تقویت رونق تولید در شرایط تحریم از سوی دولتمردان، گفت: ادارات برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی مازندران جزیره ای عمل می‌کنند ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عبدالله مهاجر دارابی عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران با حضور وزیر کشور در استانداری، اظهار داشت: اتاق بازرگانی به عنوان حامی بخش خصوصی، نقش مهمی در زمینه توسعه و رشد اقتصاد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسال که طبق فرمایش مقام معظم رهبری، سال رونق تولید نامگذاری شد باید ادارات و بانک‌ها جزیره ای عمل نکنند  و مشکلات واحدهای تجاری و تولیدی را رفع کنند.

معاون استاندار مازندران نیز گفت: مازندران دارای 23 هزار و 756 کیلومتر جنگل، مرتع، دسترسی به دریا بوده و  یکی از اولویت‌های گردشگری در کشور است که سال گذشته 50 میلیون اقامت شب در استان انجام شد.

مهدی رازجویان افزود: روزانه سه هزار و100 تن زباله درنازندران تولید می‌شود که زمان پیک ورود مسافران و گردشکران دو تا سه برابر می‌شود و   کاه و کلش مرکباتی که دچار آفت می‌شوند ضریب این پسماند کشاورزی  چندبرابر پسماند زباله خانگی است.

وی تصریح کرد: 28 مرکز دفن زباله در استان داریم اما متاسفانه  مشکلات زیست محیطی در بحث خاک و زندگی جانواران ایجاد شده که اقدامات خاکپاشی صورت گرفت و باید در این زمینه مدیریت شود.

100 واحد صنعتی راکد مازندران وارد مدار تولید شدمجتبی امینی: به نظر می‌رسد ‌تولید سریال گاندو ادامه داشته باشد / در این زمینه‌ مطالبات مردمی بالاستمدیرعامل سازمان انتقال خون: کمپانی‌های‌ تولید دارو ‌فرآورده‌های خونی ایران را ترجیح می‌دهند‌

رازجویان با بیان اینکه پسماندهای خانگی یک پنجم پسماند استان است و مابقی مربوط به کشاورزی و صنعتی است، افزود: طرح تیام یا تفکیک یکپارچه  زباله از مبدا در استان در حال اجرایی شدن است.

وی گفت: مهم‌ترین برنامه راهبردی  مدیریت پسماند شامل احداث کارخانه کمپوست در پنج منطقه بهشهر، بابل، قائم‌شهر،  نور، تنکابن و احداث زباله‌سوز  در ساری، آمل و نوشهر در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ 681/ز

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ درخواست عجیب روسیه از ایران

 

به گزارش تابناک، یک مقام مسئول گفت: هیات‌های روسی در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند و این اتفاق بسیار نادر است.

روشن یکتا، نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در برنامه «تهران ۲۰» اظهار داشت: چهارشنبه «۱۲ اردیبهشت ماه»، اختتامیه ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو برگزاری می شود. خوشبختانه مجریان آن توانسته‌اند ضعف‌های دوره‌های گذشته را کاهش دهند.

او در ادامه بیان کرد: کشورهایی از جمله روسیه، آفریقا، چین و غیره در این نمایشگاه دعوت شده بودند. تقریباً هم سرمایه‌گذاران داخلی و هم خارجی از این نمایشگاه استقبال ویژه‌ای داشتند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه عنوان کرد: در این نمایشگاه در حوزه بخش خدمات فنی و مهندسی و همچنین در بحث ترانزیت نیز تفاهم نامه‌ای منعقد شد.

او اظهار کرد: هیات‌های روسی در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند. آنها استقبال خوبی نشان دادند. این اتفاق بسیار نادریست و می توان بگویم قطعاً دیپلماتیک ما نسبت به گذشته موثرتر بوده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه گفت: امیدواریم بتوانیم که در دوره‌های بعدی و پس از این جلساتی که توافق داشتیم اجرا کنیم و همچنین بتوانیم از رسمیت فارغ التحصیلان ما بیشتر استفاده کنند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند