Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان کردکوی گفت: بررسی ها نشان می دهد از مجموع ۱۷۵ مورد طلاق ثبت شده در این شهرستان طی ۸ ماهه امسال، ۹۹ مورد مربوط به شهروندان سایر شهرستان‌های همجوار بوده است.

ابراهیم قدمان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ۸ ماهه سال جاری ۱۷۵ مورد طلاق در سطح شهرستان کردکوی به ثبت رسیده که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۲۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد کاهش داشته است.

 وی با اشاره به اینکه شهرستان کردکوی با ثبت ۳۱۹ مورد ازدواج در این مدت تفاوت چندانی با سال گذشته نداشته است، افزود: برخی از شهروندان ساکن در روستاهای شرق این شهرستان برای ثبت ازدواج به گرگان مراجعه و اقدام به ثبت ازدواج در این شهر می کنند.

فرماندار کردکوی با اشاره به اینکه حدود ۵۷ درصد طلاق ثبت شده در این شهرستان مربوط به شهروندان سایر شهرستان‌های همجوار است، تصریح کرد: نبود دفتر ثبت طلاق در شهرستان بندرگز که البته به تازگی راه اندازی شده و وجود دو دفتر فعال ثبت طلاق در شهر کردکوی، موجب شده که عده ای از شهروندان سایر شهرستان برای ثبت طلاق به شهر کردکوی مراجعه کنند.

قدمنان در ادامه با اشاره به ثبت ۵۱۰ ولادت و ۳۰۹ فوت در ۸ ماهه امسال، گفت: طی این مدت رشد جمعیت در این شهرستان کمتر از یک درصد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۹۱ درصد واجدین شرایط دریافت کارت ملی هوشمند، کارت جدید خود را دریافت کردند و ۵۰ درصد شهروندان نیز موفق به دریافت شناسنامه های جدید شدند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طلاق ازدواج کردکوی کارت ملی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

 سرهنگ  مهدی رشنودی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به ۵۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ "رشنودی" با اشاره به دستگیری ۵ نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا ۱۷ دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود: مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر ۱۵ نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

 سرهنگ "رشنودی" در خاتمه با بیان اینکه ۴ قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

  
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • ایران؛ کثرت فرهنگی و وحدت سیاسی
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • ۲۱ درصد گازهای گلخانه‌ای تولیدی مربوط به بخش کشاورزی است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است