Web Analytics Made Easy - Statcounter

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر که بعد از جدایی‌اش از منچستریونایتد، رابطه‌ سرد و پرتنشی با هواداران این تیم داشته در یک پست اینستاگرامی از این باشگاه و هوادارانش تمجید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روملو لوکاکو ، ستاره بلژیکی اینترمیلان که در ابتدای فصل جاری بعد از مدتها کشمکش با مدیریت منچستریونایتد سرانجام این تیم را ترک کرده و راهی ایتالیا و اینتر شد، در این مدت با هواداران یونایتد رابطه پرتنشی داشته و بسیاری از هواداران این تیم معتقدند لوکاکو در زمان جدایی از این تیم رفتار درستی نداشته و مدیریت تیم را مجبور کرده با انتقال او به اینتر موافقت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روملو لوکاکو برای جبران رابطه سرد و پرتنش خود با هواداران یونایتد به مناسبت سال جدید میلادی با انتشار پستی در اینستاگرام خود سعی کرد رابطه‌اش با هواداران شیاطین سرخ را بهبود بخشد.

لوکاکو در پست اینستاگرامی خود خطاب به هواداران یونایتد نوشت:

” منچستریونایتد باشگاه خیلی بزرگی است. این باشگاه پر از آدمهای بزرگ بوده و هست و هواداران فوق‌العاده‌ای دارد. مردم می‌توانند حرفهای چرند زیادی درباره دشمنی من با یونایتد بزنند ولی واقعیت این است که من عاشق همه کسانی هستند که برای آن تیم کار می‌کنند و هوادارش هستند و آنها هم این را خوب می‌دانند”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اینتر میلان روملو لوکاکو منچستر یونایتد محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، دنزل دومفریس، مدافع اینتر، به دلیل اشتباه در نمایش یک بنر توهین آمیز علیه تئو هرناندز، ستاره میلان، مجبور به عذرخواهی شد.

احتمالاً این عذرخواهی برای جلوگیری از جریمه سنگین کافی نخواهد بود و او حتی به دلیل این اشتباه می‌تواند برای حداقل یک جلسه از همراهی تیمش محروم شود.

دومفریس در اینستاگرامش نوشت:"دیروز زیباترین روز برای من، همه بازیکنان و همه در باشگاه بود. از هوادارانی که در این جشن شرکت کردند، بسیار سپاسگزارم. این احساس بسیار خوبی بود که در کنار شما جشن گرفتیم، این برای تیم اهمیت زیادی داشت.

در طول جشن، بنری در دست گرفتم که تصویر نامناسبی را نشان می‌داد. من بازیکنی هستم که عاشق رقابت در فوتبال هستم، این بخش مهمی از هر بازی است. من متوجه شدم که بالا بردن این بنر از سمت من اشتباه بوده و اصلا پسندیده نبود. بیایید بر روی شگفت انگیزترین فصل اینترمیلان تمرکز کنیم. یک بار دیگر از شما برای حمایت‌هایتان در این فصل و جشن‌های دیروز تشکر می‌کنم، هرگز آن‌ها را فراموش نخواهم کرد."

در جریان جشن قهرمانی خیابانی اینتر، دومفریس بنری را در دست گرفت که روی آن تصویر خودش را نشان می‌داد و تئو هرناندز، بازیکن میلان، را به یک سگ تشبیه کرده بود.

دومفریس این بنر را از دست هواداران اینتر گرفته بود و با خوشحالی آن را بالای سرش تکان داد. فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقات درمورد این پرونده را آغاز کرده و او باید حداقل 4 هزار یورو جریمه نقدی پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ