Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری طرح شبیه‌ساز رانندگی گفت: دانشگاه خواجه نصیر بعد از چند دوره پایلوت ۱۵۰ راننده اتوبوس را تحت آموزش قرار داد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نهوی، مجری طرح شبیه ساز رانندگی امروز ۱۱ دی ماه ۹۸ در بازدید در دانشگاه خواجه نصیر طوسی در جمع خبرنگاران گفت: بعد از چند دوره پایلوت ۱۵۰ راننده اتوبوس تحت آموزش قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانندگان با طی کردن دوره‌های صلاحیت سنجی آموزش‌های مهمی را دریافت می‌کنند. ما در حقیقت با سه سال تاخیر بومی سازی این محصول را برای رانندگان تهران تهیه کردیم.

وی با بیان اینکه استانداردی را برای بحث آموزشی این محصول به سازمان استاندارد ارائه کرده ایم، تصریح کرد: رانندگان ۲۵ ساعت تحت آموزش قرار می‌گیرند و در موضوعاتی هم، چون رانندگی تدافعی، سلامت شغلی، علایم رانندگی و موضوعات مرتبط با اعتیاد، سلامت تن و افزایش منزلت شغلی و هم چنین خستگی و خواب آلودگی به کسب دانش می‌پردازند.

مجری طرح شبیه ساز رانندگی با اشاره به اینکه بسیاری از رانندگان نمی‌دانند که خستگی چه قدر می‌تواند خطرناک باشد، اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام شده تعداد زیادی درس روانشناسی نیز به مجموعه دروس این رانندگان افزودیم همچنین ۴ درس مدیریت خشم و تکنیک‌های ریلکسیشین را به آن‌ها آموختیم. رانندگان علاوه بر مهارت رانندگی باید مهارت زندگی را نیز بیاموزند.


وی با بیان اینکه در این طرح یک نقطه بحثی وجود دارد، تصریح کرد: ۵ سال پایش انجام نشده است؛ در صورتی که باید این امر صورت می‌گرفت ان شالله این قسمت نیز به طرح افزوده شود.

مجری طرح شبیه ساز رانندگی با بیان اینکه با تعداد زیادی از دانشگاه‌ها ارتباط برقرار کرده ایم، گفت: سنجش خودکار سوء مصرف مواد محرک با دقت خوبی در شبیه ساز انجام خواهد شد ان شالله رونمایی از این طرح را اسفند ماه خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خواجه نصیر رانندگان اتوبوس رانندگان تهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «پویش آینده شبیه توست» در پایتخت به مناسبت روز دختر

مشاور شهردار تهران در امور زنان و خانواده از برگزاری پویش «آینده شبیه توست» به مناسبت روز دختر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مریم اردبیلی امروز_ سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت ماه_ در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای پاسداشت دختران پایتخت اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز هفته کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) ویژه برنامه‌های برای دختران شهرمان تدارک دیده شده که در قالب پویش «آینده شبیه توست» اجرا خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری جشن‌های ویژه دختران در برج میلاد و ورزشگاه شهید شیرودی افزود: هم‌زمان با اختتامیه رویداد «هزار امید ۲» و رونمایی از پوستر سومین رویداد هزار امید، جشن بزرگی با حضور منتخبی از دختران فعال و کنش‎گر شهر در برج میلاد با حضور شهردار تهران، مقامات کشوری و مدیران شهری، برگزار خواهد شد.

مشاور شهردار تهران در امور زنان و خانواده تصریح کرد: نمایشگاهی نیز از دستاوردهای دختران در رویداد «هزار امید» در کنار برنامه برج میلاد برپا خواهد شد، همچنین با همکاری شهرداران مناطق ۲۲ گانه، جشن دیگری همراه با تقدیر از شرکت‌کنندگان در پویش «ماه مهربانی» که در ماه مبارک رمضان ویژه روزه اولی‌ها و دختران نوجوان اجرایی شد، در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: قرار است در قالب یک رویداد هنر تعاملی، در منطقه گردشگری عباس آباد و فضای پیرامونی دریاچه شهدای خلیج فارس، یک قاب هنری با همکاری دختران هنرمند شهر، تهیه شده و در یکی از فضاهای ویژه بانوان، نصب شود.

اردبیلی با بیان اینکه در پویش «آینده شبیه توست» با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران، طرح‌های گرافیکی در سطح شهر اکران خواهد شد، تصریح کرد: این طرح‌ها و تصاویر در واقع خروجی رویداد هنری «قدردانیم ۲» هستند.

مشاور شهردار تهران در امور زنان و خانواده با اشاره به توزیع اقلام فرهنگی ویژه دختران در سطح شهر اظهار کرد: ایستگاه‌های ثابت و سیار در قالب خودروهای پویش «آینده شبیه توست»، توزیع هدایا و گل، پیکسل و اقلام فرهنگی متناسب با این پویش را در فضاهای پرتردد شهری برعهده دارند.

کد خبر 751449

دیگر خبرها

  • جشن روز دختر در قالب پویش «آینده شبیه توست»
  • برگزاری «پویش آینده شبیه توست» در پایتخت به مناسبت روز دختر
  • هوش مصنوعی ربات‌ها را بهتر از انسان‌ آموزش می‌دهد
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • یک افسر روسی، مسئول آموزش رانندگان در تهران قدیم!
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • رصدخانه مراغه؛ نگینی درخشان در تاریخ نجوم ایران