Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیین گرامیداشت هفته نهضت سوادآموزی با حضور مسئولان شهرستانی، آموزش دهندگان و سوادآموزان در سالن شهید مرادی سپاه سروآباد برگزار شد.

امام جمعه سروآباد در این مراسم اظهار داشت: زیربنای ترقی و پیشرفت در هر جامعه‌ای توجه به علم و دانش است چراکه کسب علم و دانش در جوامع اسلامی باعث پیشرفت دین اسلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا سید عبدالقادر حسینی گفت: زمانی که پیامبر مکرم اسلام (ص) دین اسلام را تبلیغ و گسترش می‌داد کسب علم و دانش مورد تاکید ایشان بود و بدون شک بدون علم و دانش دین اسلام در ظلمت و تاریکی بسر خواهد برد.

او با تقدیر و تشکر از آموزش و پرورش این شهرستان در امر ریشه کن کردن بیسوادی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی مسئولان آموزش و پرورش سروآباد امروز شاهد ریشه کن شدن بیسوادی در این شهرستان هستیم که بسیار ارزشمند و ستودنی است.

مدیر آموزش و پرورش سروآباد نیز در این مراسم با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته سوادآموزی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اظهار داشت: نهضت سوادآموزی این شهرستان در ارزیابی شاخص‌های استانی در سال گذشته رتبه اول استان کردستان را به دست آورد.

دلسوز خالدی افزود: هم اکنون نهضت سوادآموزی شهرستان سروآباد در هر سه دوره سوادآموزی، انتقال و دوره تحکیم با ۶۰۰ نفر عضو در سطح ۵۰ روستای شهرستان پوشش ۱۰۰ درصدی دارد.

او اضافه کرد: آموزش و پرورش سروآباد توجه ویژه‌ای به نهضت سوادآموزی دارد و در این راستا در تمام روستاهای سطح شهرستان اقدام به شناسایی افراد بیسواد و آموزش آنها از طریق نهضت سوادآموزی کرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد گفت: یک مرکز یادگیری نیز در روستای بیساران بزرگترین روستای شهرستان با ۷۰ نفر سوادآموز در حال فعالیت است.

در پایان این مراسم از ۴۰ نفر از آموزش دهندگان و چهره های موفق نهضت سوادآموزی برتر شهرستان سروآباد تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سواد آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اکبر اسدی افزود: از این تعداد شرکت کننده هشت هزار و ۹۵۶ نفر خانم و سه هزار و ۴۰۰ نفر آقا هستند.
وی عنوان کرد: سنندج، سقز، مریوان و بیجار چهار حوزه امتحانی این آزمون‌ها هستند که به تفکیک در شهرستان مریوان هزار و ۴۷۹ نفر، بیجار ۶۳۹ نفر، سنندج هفت هزار و ۶۷۱ نفر و در شهرستان سقز ۲ هزار و ۵۵۷ داوطلب به رقابت خواهند پرداخت.
اسدی یادآور شد: اعلام نتایج آزمون پس طی سایر مراحل بر روی سایت آزمون جهاددانشگاهی www.hrtc.ir قرار می‌گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • افزایش ۱۰ درصدی نرخ چاقی در دانش‌آموزان/ جلوگیری از کم تحرکی دانش‌آموزان با مسابقات مادر دختری، پدر پسری
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد