Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات هیئت تنیس استان گیلان در حالی برگزار شد که رأی ممتنع هشت تن از ۱۲ تن از اعضای مجمع انتخاباتی باعث شد تنها نامزد انتخابات از ریاست این هیئت بازبماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، انتخابات هیئت تنیس استان گیلان با حضور «احمد نامنی» سرپرست فدراسیون تنیس، «مریم بخشی» مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، محمد نعمت‌پور تنها کاندیدای این انتخابات و ۱۲ تن از ۱۵ عضو مجمع انتخاباتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات هیئت تنیس استان گیلان را می‌توان یکی از عجیب‌ترین انتخابات هیئت‌های ورزشی این استان قلمداد کرد؛ نعمت‌پور در آغاز مجمع به ایراد سخنرانی پرداخته و برنامه‌های خود را تشریح کرد بی‌آنکه بداند چه اتفاقی قرار است در ادامه مجمع رخ بدهد!

غیبت سه عضو از ۱۵ عضو مجمع انتخاباتی امری متداول بوده و مجمع با حضور ۱۲ تن برگزار شد؛ نفراتی که انتظار می‌رفت با رأی مثبت یا منفی خود در سرنوشت هیئت تنیس برای چهار سال آتی تأثیرگذار باشند ولی نتیجه پایانی رأی‌گیری عجیب و غیرقابل‌پیش‌بینی بود.

رئیس سابق حراست اداره کل ورزش و جوانان گیلان تنها چهار رأی از ۱۲ رأی اعضای حاضر در مجمع را کسب کرده و سایر اعضای مجمع رأی ممتنع دادند! بدین‌سان نعمت‌پور که رئیس فعلی حراست شهرداری است از تصدی ریاست هیئت تنیس بازماند.

انتخابات عجیب هیئت تنیس گیلان با گلایه شدید سرپرست فدراسیون تنیس مواجه شد، به گفته احمد نامنی هشت رأی ممتنع از سوی اعضای مجمع انتخاباتی، توهین به سرپرست فدراسیون و سایر عوامل این انتخابات بوده است.

به گزارش فارس، انتخابات هیئت تنیس استان گیلان با حاشیه‌های عجیبی روبه‌رو بود؛ احمد نامنی هنگام سخنرانی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خواهان خروج خبرنگاران از جلسه انتخابات شد و از حضور عوامل صداوسیما به این جلسه جلوگیری کرد.

محمد نعمت‌پور مهرماه ۹۸ بنا به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و تائید احمد نامنی به سمت سرپرستی هیئت تنیس استان گیلان منصوب شد؛ با عدم انتخاب نعمت‌پور در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس، به‌زودی سرپرست جدید این هیئت از سوی اداره کل ورزش و جوانان منصوب‌شده و زمان انتخابات جدید اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات هیئت تنیس احمد نامنی سرپرست فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شب گذشته هیئت مدیره باشگاه استقلال شوک بزرگی به تیم و هوادارانش داد. آنها بعد از بازی با تراکتور نشست اضطراری برگزار و علی خطیر را از مدیرعاملی عزل کردند. 

بعد از رسانه ای شدن این تصمیم برخی از این خبر دادند که دلیل برکناری خطیر مربوط به تزریق 50 میلیارد ریال پول به حساب اعضای تیم بوده و این موضوع باعث ناراحتی مالک جدید باشگاه یعنی هلدینگ خلیج فارس بوده است. 

ماجرا طبق پیگیری خبرنگار آنا این بوده که این پول از سوی هلدینگ خلیج فارس به باشگاه تزریق شده اما قرار نبوده نحوه تقسیم پول به این شکلی باشد که خطیر انجام داده و همین سر آغاز ناراحتی علی عسگری رئیس هلدینگ خلیج فارس شده است؛ البته موراد دیگر مدیریتی و حواشی فصلی که گذشته همه دست به دست هم داده تا در فاصله 5 هفته تا پایان فصل از هیئت مدیره استقلال خواسته شود تا با برگزاری جلسه برای برکناری خطیر به جمع بندی برسند. 

در این بین احمد شهریاری نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس در باشگاه پیگیر برگزاری جلسه بوده و به همین دلیل فعلا فرشید سمیعی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده است. از شب گذشته برخی اسامی به عنوان گزینه های مدیرعاملی استقلال مطرح شده اند از جمله سعید آذری و مصفطی آجورلو اما هلدینگ خلیج فارس و هیئت مدیره فعلی آبی ها فعلا به هیچ گزینه ای نرسیده اند. روال قانونی به این شکل است که رئیس هیئت مدیره استقلال باید درخواست برگزاری مجمع این باشگاه را کند و سپس زمان برگزاری مجمع مشخص شود و در آن نشست در مورد مسئله مدیرعاملی تصمیم گیری شود. 

قرار است یکشنبه این درخواست از سوی مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به مالکان جدید داده شود تا زمان مجمع مشخص شود. تا مشخص شدن زمان مجمع امور باشگاه دست فرشید سمیعی است؛ البته شب گذشته علی خطیر در مصاحبه هایی عنوان کرده بود که هنوز ابلاغیه از هیئت مدیره دست او نرسیده اما مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به خبرنگار آنا گفت: بعد از بازی با تراکتور ما جلسه ای برگزار کردیم همان دیشب ابلاغیه به دست آقای خطیر رسید و امروز هم سمیعی به باشگاه می رود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده