Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن شفیع خراسانی روز چهارشنبه در مجمع عمومی عادی سالیانه هیات ورزش کارگری خوزستان که در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در اهواز برگزار شد بیان کرد: ورزش  کارگری خوزستان را با یاد مرحوم نوری خدایاری می‌شناسیم؛ این پیشکسوت ورزش، به خوبی در این بخش فعالیت کرد و کارهای ارزنده او هیچ گاه از یاد نمی رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نخستین سال حضور ایران در مسابقات کارگری جهان در ایتالیا توانستیم به عنوان نهم برسیم؛ ۲ سال بعد در مسابقات جهانی لتونی باز هم عنوان نهم مسابقات را کسب کردیم اما در سال ۲۰۱۹ عملکرد درخشانی داشتیم و ورزشکاران کشورمان عنوان سوم جهان را از آن خود کردند.

خراسانی افزود: ما از سال ۹۱ تاکنون هیچگونه ردیف بودجه ای در ورزش کشور نداریم و در وزارت "ورزش و جوانان" و "تعاون کار و رفاه اجتماعی" هیچگونه بودجه ای برای ما تعیین نشده است،خوشبختانه تعامل خوبی بین ما و وزارت کار صورت گرفته و به موجب این امر تیم ملی ما برای نخستین بار با ۱۲۰ ورزشکار در مسابقات جهانی اسپانیا اعزام شد و ۱۲۸ مدال کسب کردیم. ما ما با کشورهای اول و دوم جهان بیش از یکصد مدال فاصله داریم لذا نباید انتظار داشت که در دورهای بعدی اول یا دوم شویم.

وی ادامه داد: در بسیاری از رویدادهای بین المللی ورزشکاران ما به دلیل قرار گرفتن مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی از دور مسابقات کنار می روند که از این بابت دستمان از گرفتن مدال کوتاه می شود به عنوان مثال ساسان کریمی ورزشکار خوزستانی، در رشته شنا ۱۴ مدال رنگارنگ کسب کرد اما به دلیل حضور ورزشکاران رژیم صهیونیستی روی سکو، در برخی از ماده ها مدال خود را تحویل نگرفت. 

نایب رییس فدراسیون ورزش کارگری افزود: در مسابقات لتونی ۸۰ ورزشکار ما باید در مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی قرار می‌گرفتند که این کار را نکردند اما هیچ بازتابی در کشور نداشت در حالی که از دیگر ورزشکاران کشور تجلیل به عمل می آید.

وی با بیان اینکه نگاه مسؤولان به ورزش کارگری خوب نیست گفت: رقم بسیار ارزشمندی از بحث مالیات بر ارزش افزوده به وزارت ورزش تزریق می شود اما یک ریال هم به ورزش کارگری تعلق نمی گیرد. متاسفانه در شورای برون مرزی به ورزش کارگری، نگاه خوبی نمی شود و اعضای این شورا معتقدند که کارگر باید در بخش تولید کارش را انجام دهد و نیاز به ورزش ندارد. امیدوارم عدالت در ورزش برای همه یکسان باشد و روزی شاهد از بین بردن تفاوت ها میان ورزشکاران باشیم.

خراسانی بیان کرد: در طول یکی، ۲ سال اخیر هیچ مبلغ ورودی از تیم ها برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور، گرفته نشده مگر اینکه در بخش جایزه بزرگ و یا مسابقات قهرمان قهرمانان شرکت کرده باشند.

وی به حضور ۱۴ میلیون کارگر در سطح کشور اشاره کرد و گفت: پارسال مسابقات المپیاد کارگری کشور را با حضور چهار هزار نفر برگزار کردیم که استقبال بسیار خوبی از این مسابقات شد.

نایب رییس فدراسیون افزود: هر کدام از تیم های ورزشی استان ها که حامی مالی آنها مهیا بوده و تمایل به حضور در تورنمنت های بین المللی را دارند، فدراسیون از آنها حمایت می کند. ما تاکنون یک ریال نه از جایی گرفتیم و نه به هیاتی یک ریال پرداخت کردیم با این وجود چند هیات استانی کشور همچون خوزستان پا را فراتر گذاشته و بیش از حد توان در این رشته فعالیت کردند که جای تشکر دارد. 

در این آیین به دلیل کسب رتبه دوم هیات ورزش کارگری خوزستان در بین استان های کشور از حمید غفاری رییس هیات ورزش کاری خوزستان تقدیر شد. همچنین از جمال فتاحی به عنوان ورزشکار و مجید دهقان به عنوان مربی که در مسابقات جهانی اسپانیا افتخارآفرینی کردند نیز تجلیل شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اداره کل تعاون کار و رفاه ایتالیا تیم ملی جهان کار و رفاه اجتماعی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات برگزار شد و تیم ملی ایران که با ۹ نماینده در این رویداد آسیایی حاضر بود در نهایت با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان داد.

در جریان این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه برای اولین بار موفق به کسب مدال طلا شد. این نخستین باری بود که در رده سنی جوانان آنهم در بخش زنان ایران صاحب مدال طلا می‌شد.

مهدی هفت‌چشمه دیگر دونده ایران نیز در ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر نشان نقره این مسابقات را به دست آورد تا دومین مدال آور تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

علی سروری در پرتاب چکش، ملیکا نوروزی در پرتاب چکش، مانا حسینی پرتاب نیزه، سجاد آقایی در ماده ۴۰۰متر، الناز موسایی در هفتگانه، محمد حسام مظفری در ماده ۸۰۰متر و ارشیا مصدقی در ماده پرش دیگر نماینده های ایران در رقابت های آسیایی امارات بودند که از رسیدن به مدال باز ماندند.

کد خبر 6090611

دیگر خبرها

  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید