Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ویژه رئیس جمهور و وزیر اطلاعات کشور در جمع مردم شهرستان سرعین، با تبریک روز ولادت حضرت زینب(س) سلام گرم رئیس جمهور را به اهالی خونگرم و میهمان نواز سرعین ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، سیدمحمود علوی تاکید کرد حضرت زینب سلام الله علیها الگویی بارز در مقابل ظلم و ستم است که امروز بعد از سالهای سال نیز حرکت ایشان ماندگار مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اطلاعات ادامه داد: اقتدار و عزت امروز جامعه دینی ما مدیون همان درس هایی است که برگرفته از پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار و حضرت زینب(س) که اسطوره مقاومت و پایداری است، پایه گذاری شده است.

علوی خاطر نشان کرد، مشکلات و فشارهایی که در جامعه اسلامی بر مسلمانان وارد می شود باعث افزایش مقاومت مسلمین خواهد شد.

نماینده ویژه رئیس جمهور افزود: سختی ها و مشکلات در جامعه بر مردم وارد شده ولی ملت ایستادگی و مقاومت خواهد کرد و پیروزی بر دشمنان شیرینی دو چندانی خواهد داشت.

وزیر اطلاعات افزود دشمنان بر این باورند که ما در مقابل این تحریم ها زانو خواهیم زد. اینک که ما فروش نفت مان کاهش یافته حرکت اقتصادی کشور به هیچ عنوان نایستاده و کماکان در حال رشد هستیم.

علوی خاطر نشان کرد با انسجام و همدلی و در کنار همدیگر بودن پیروزی از آن جمهوری اسلامی خواهد بود.

وزیر اطلاعات با بیان این که شهرستان سرعین یک شهرستان مهم در حوزه گردشگری کشور است افزود، پیشرفت امروز سرعین مدیون مردم و اهالی این شهرستان است که تقدیر و تشکر فراوانی را می طلبد.

علوی گفت دولت توجه ویژه ای به  صنعت گردشگری داشته  و مطمئنا بدون حضور مردم توسعه گردشگری امکان ندارد.

او در ادامه گفت: رسانه های بیگانه در تلاش هستند تا نام ایران را خدشه دار کنند و از ورود گردشگران به کشور جلوگیری کنند که این مهم نیز با حضور مردم قطعا شکست خواهد خورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی‌ثبات ساز آمریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی  است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفت وگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار ضمن تشکر از مواضع و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی‌ثبات ساز آمریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دو طرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین هم در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین‌الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس امنیتی پکن بر تداوم همکاری ها تاکید کرد. در این دیدار این مقام ارشد نظامی چین خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشر دوستانه به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 748147

دیگر خبرها

  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • فاجعه سیل بلوچستان/ وضع از سیل قبلی بدتر است/ ببینید چطور مردم خودشان به داد همدیگر رسیدند (فیلم)
  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند