Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه پیاده‌راه‌سازی مسائل اجتماعی و فرهنگی دارد که باید برطرف شود گفت: با پیاده‌راه کردن خیابان بوعلی مشکلی ایجاد نشد و رضایتمندی کسبه به دست آمد، اما در خیابان اکباتان مشکلاتی ایجاد شد که شهرداری را واداشت با تأمل بیشتری اقدام به پیاده‌راه‌سازی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مردم در سامانه فارس من سوژه‌ای درباره چهار خیابان باقی مانده منشعب از پیاده راه میدان امام خمینی(ره) که هنوز به پیاده راه تبدیل نشدند، با عنوان  «آیا چهار خیابان منتهی به میدان امام خمینی ره هم پیاده راه می شوند؟» ثبت کرده‌اند که رئیس شورای شهر همدان در این باره اظهار کرد: دو خیابانی که در حال حاضر به پیاده‌راه تبدیل شده است بر اساس مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی که در سال ۱۳۷۵ به دست آمد، عملیات عمرانی آن‌ها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامران گردان با بیان اینکه پیاده راه سازی مسائل اجتماعی و فرهنگی دارد که باید برطرف شود افزود: شهردار طرحی برای ایجاد پیاده‌راه تنها در ۱۰۰ متر از خیابان‌های باقی مانده را مطرح کرد که البته برای تصویب به شورا ارائه ندادند.

وی تصریح کرد: باید تا ارائه بودجه سال ۹۹ به صحن شورا صبر کرد تا ببینیم امکان پیاده‌راه‌سازی چهار خیابان باقی مانده از ۶ خیابان میدان امام خمینی(ره) وجود دارد یا خیر؟

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز شهرداری ورود کرده است ادامه داد: با پیاده‌راه کردن خیابان بوعلی مشکلی ایجاد نشد و رضایتمندی کسبه به دست آمد، اما در خیابان اکباتان مشکلاتی به وجود آمد که شهرداری را واداشت تا با تأمل بیشتری اقدام به پیاده‌راه‌سازی کند.

وی خاطرنشان کرد: در کمیته ترافیک تصمیم گرفته شد تا در پیاده‌راه اکباتان تا مسجد صاحب الزمان تاکسی‌های ون عبور و مرور داشته باشند و این مسأله تا اردیبهشت ماه ادامه یابد و پس از آن نتایج کار بررسی و اگر رونق کسب و کار حاصل نشد، تدبیری دیگر اندیشیده شود.

انتهای پیام/89033/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان اجتماعی فرهنگی پياده راه سازی رئیس شورای اسلامی شهر همدان امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر حاکم شود و با وحدت رویه امور را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مجید ناصحی‌مقدم، امروز_ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت- در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به حواشی به‌وجود آمده در رابطه با پروژه احداث المان غواصان دریادل در میدان بسیج، اظهار کرد: این طرح بعد از گذراندن مراحل قانونی خود و منطبق با مصوبات مورد نیاز وارد فاز اجرایی شده بود که متأسفانه بنا به دلایلی دستور توقف کار صادر شد.

وی افزود: توقف کار در حالی اعلام شد که روند مورد نیاز برای رسیدن به مرحله اجرایی طی شده و پیمانکار کار نیز مشخص شده بود با این حال با بروز این مشکل در کنار برخی جریانات در فضای مجازی شاهد این هستیم که طرح در آغاز کار تعطیل شد.

رئیس شورای شهر زنجان با انتقاد از روند ایجاد شده در مسیر اجرای این طرح، گفت: در ادوار گذشته مسئولان، اعضا شورا را به دوری از حواشی دعوت می‌کردند در حالی که در این دوره کاملاً برعکس شده و ما برخی افراد را به دوری از حاشیه دعوت می‌کنیم، با این حال اعضا شورای اسلامی شهر زنجان همچون ماه‌های گذشته از هرگونه حاشیه دوری و روند کارها را منطبق با قانون طی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر زنجان از اقدام شهردار حمایت می‌کنند و به‌دور از هرگونه حاشیه به‌دنبال اجرای طرح‌های بزرگی از جمله پروژه سبزه‌میدان و محور شهیدان کریمی است، افزود: با این حال اعلام می‌کنیم با کسی تعارف نداریم و با هرگونه حاشیه‌سازی برخورد خواهیم کرد.

در ادامه مهدی طالب عضو دیگر شورای شهر زنجان با اشاره به موضوع المان غواصان دریادل، گفت: کسانی که در آن رابطه تصمیم می‌گیرند به اسناد بالادستی که اعضای شورا منطبق با آن طرح‌ها را مصوب می‌کنند توجه کنند.

وی افزود: در تصویب این طرح، اسنادی همچون طرح جامع ترافیک شهری و و سایر اسناد مورد نیاز به دقت بررسی شده است و این اسناد دقیقاً همان مواردی است که به امضا مسئولان امر نیز رسیده است، البته تاکید داریم اگر مشکلی است موارد اعلام شود تا در آن رابطه تصمیم مورد نیاز اتخاذ شود.

طالب همچنین با اشاره به ضرورت توجه کمیته بازآفرینی شهری به بزرگترین پروژه در این حوزه که در محور داودقلی به دلجویی واقع شده است، اظهار کرد: انتظار ما تشکیل جلسات کمیته و آزادسازی منابع در این حوزه است تا شاهد رشد و رونق شهر زنجان باشیم.

این عضو شورای شهر با اشاره به موضوع جابه‌جایی کوی فاطمیه نیز گفت: براساس قانون تحویل کلید به کلید در این بخش انجام شود.

کد خبر 749697

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد