Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:41:52 GMT

مطالبات پرستاران پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۵۲۱۵

مطالبات پرستاران پرداخت می‌شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: مطالبات و حق اضافه کار پرستاران در اولویت پرداخت قرار گرفته است.

امیر خجسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در فامنین اظهار کرد: ما قدردان خدمات پرستاران هستند.
وی با اشاره به اینکه "روز پرستار" روز مبارکی است که مزین به نام حضرت زینب(س) است افزود: شغل پرستاری جزو مشاغل سخت و ارزشمند در کشور به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عمده درخواست پرستاران عدم پرداخت حق اضافه کاری آنها بود که در این خصوص با توجه به پیگیری و هماهنگی به عمل آمده اضافه کار پرستاران همراه با حقوق آن‌ها طبق قول‌های داده شده از سوی مسوولان مربوطه طی روز‌های آتی پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این پرستاران درخواست مطالباتی از وزارت بهداشت داشتند که با کمک مجلس و در خواست نمایندگان از وزارت بهداشت در اولویت‌های پرداخت معوقات قرار گرفته است.

خجسته بیان کرد: پرستاران وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند و قطعا خداوند ارزش بسیار بالایی برای آنها همراه با دعای خیر بیماران قرار می‌دهد.

وی گفت: بنا به درخواست بیمارستان‌ها، برای تحقق استانداردهای پرستاری و تخت بیمار بنا به رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد بیش از ۴ هزار پرستار از طریق دانشگاه علوم پزشکی در کشور به ویژه بیمارستان‌های جدیدالتاسیس جذب شوند.

نماینده مردم همدان در خانه ملت ادامه داد: امیدواریم  فرآیند جذب این افراد هرچه سریعتر عملیاتی و محقق شود.

انتهای پیام/89033/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرستاران مجلس شورای اسلامی همدان وزارت بهداشت امیر خجسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی از پرداخت مطالبات تمام داروخانه‌های طرف قرارداد این بیمه تا پایان اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بیمه سلامت استان، فریده جعفری با اشاره به مطالبات داروخانه‌ها اظهار کرد: مطالبات همه داروخانه‌های طرف قرارداد تا پایان اسفند پرداخت شده است.

وی افزود: از تیر سال گذشته پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌هاست و از عهده ما خارج است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند که در حال حاضر سهم ارز ترجیحی تا پایان دی ۱۴۰۲ توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز شده است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: مطالبات پزشکان (مطب‌ها) تا پایان اسفند پرداخت شده و امروز هم مطالبات آزمایشگاه‌ها و مؤسسات تصویربرداری تا پایان بهمن تسویه خواهد شد.

جعفری ادامه داد: برای سطح یک روستایی تا پایان اسفند پرداخت صورت گرفته بود و روزهای آتی شاهد پرداخت علی‌الحساب فروردین ۱۴۰۳ خواهیم بود، همچنین با تأمین منابع بخشی از مطالبات دانشگاهی مربوط به بهمن نیز در دست پرداخت است.

کد خبر 749758

دیگر خبرها

  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!