Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@22:57:40 GMT

کشف ۸۶ کیلو تریاک از یک کامیونی رها شده

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۵۳۷۹

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۸۶ کیلو تریاک در داخل کامیونی رها شده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: عصر روز گذشت دهم دی ماه با دریافت خبری مبنی بر کشف یک دستگاه کامیون رها شده در محدوده حوالی پارک چیتگر، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه گشت انتظامی کلانتری محل برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه ظن این می‌رفت که کامیون حامل بار مواد مخدر باشد، گفت: دستور قضائی برای بررسی کامیون اخذ و ماموران عملیات تحقیقات میدانی در این خصوص را آغاز کردند.

وی عنوان کرد: در عملیات پلیسی، داخل کامیون بازرسی و مقدار ۸۶ کیلو ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی، مالک کامیون شناسایی و تیمی از ماموران برای دستگیری وی به محل سکونتش اعزام شدند، گفت: مالک کامیون مدعی شد که خودرواش را در اختیار یکی از دوستانش است که برای اسباب کشی از وی امانت گرفته و از حمل مواد مخدر و رها شدن آن در حوالی پارک چیتگر بی خبر است.

بخشنده گفت: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، متهم اصلی پرونده در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت در آن شب با دیدن گشت انتظامی پلیس در نزدیکی کامیون از ترس دستگیری، کامیون را در کنار پارک چیتگر رها کرده و گریخته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون مترو هشتگرد منطقه سبز بغداد مهدی تاج جشنواره فیلم فجر38 روز پرستار شهلا ریاحی کشف تریاک کامیون انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون مترو هشتگرد منطقه سبز بغداد مهدی تاج جشنواره فیلم فجر38 روز پرستار شهلا ریاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان