Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به برکات کنگره بزرگداشت شهدای خمینی‌شهر گفت: به نیت هر شهید شهرستان سرپرستی یک کودک و یا افراد نیازمند توسط خیریه کنگره به عهده گرفته شده است. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار مجتبی فدا امشب در اجتماع 15 هزار نفری رزمندگان خمینی‌شهر در حسینیه ثارالله اظهار داشت: استان اصفهان در طول جنگ تحمیلی 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در این بین، 6 شهرستان استان بیش از یک هزار شهید داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان خمینی‌شهر مزین به حضور 15 هزار رزمنده است، افزود: از سال 85 کلید فعالیت‌های کنگره شهرستان برای گرامی‌داشت شهدای خمینی‌شهر زده و در سال 95 کنگره به صورت باشکوه و به مدت یک هفته  و در قالب قشرهای مختلف برگزار شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به برکات زنده نگه داشتن یاد شهدای والامقام بیان کرد: برگزاری کنگره شهدای شهرستان خمینی‌شهر سبب حسنات مبارکی شد از جمله همدلی و وحدت هیئات که آن را در این شهرستان شاهد هستیم. هیئاتی که در روز 25 ماه محرم هر سال در حسینیه ثارالله گرد هم می‌آیند و اجتماعی باعظمت رقم می‌زنند.

برگزاری یادواره‌های شهدا الهام‌بخش روحیه خدمت در نیروی انتظامی استتبیین رشادت‌های شهدا و ایثارگران نباید به قالب‌های کلیشه‌ای محدود شودکنگره ملی شهدای یزد | استان یزد در یازدهم دیماه 7 شهید تقدیم انقلاب کرده است

وی افزود: به برکت احداث این حسینیه، فعالیت‌های کنگره در قالب فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و محرومیت زدایی، اردوهای جهادی و همچنین در هماهنگی با کمیته امداد و بهزیستی شهرستان خمینی‌شهر، به نیت هر شهید شهرستان سرپرستی یک کودک و یا افراد نیازمند توسط خیریه کنگره به عهده گرفته شده است.

سردار فدا با اشاره به وجود ظرفیت‌های بالای شهرستان خمینی‌شهر در ایام مذهبی گفت: محبت به اهل بیت(ع) و خاندان گرامی پیامبر اسلام(ص) و علی‌الخصوص حضرت اباعبدالله الحسین(ع) این شهرستان را به حسینیه ایران تبدیل کرد. مردم مسلمان این شهرستان در ایام مختلف سال، نسبت به برگزاری مناسبت‌های مذهبی مختلف به صورت باشکوه اقدام می‌کردند.

وی با تاکید بر وجود توانمندی‌ها و قابلیت‌های بسیار زیاد شهرستان خمینی‌شهر ادامه داد: هنرمندان، شاعران، خطیبان و مردم سختکوش، دلاور، رزمنده و عاشق اهل بیت(ع) چنان نام شهرستان را در کشور بالا بردند که زبانزد خاص و عام است.

انتهای پیام/174/ ع

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد