Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:41:09 GMT

چهارمحال و بختیاری ۳۰۰ پرستار کمبود دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۵۶۸۳

چهارمحال و بختیاری ۳۰۰ پرستار کمبود دارد

مجید شیرانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به مناسبت روز پرستار گفت: با توجه به وجود یک هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در استان باید به کادر پرستاری استان بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نیرو اضافه شود.

وی، تعداد پرستاران استان را یک هزار و ۸۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در مجموع تعداد کادر پرستاری، تکنسین اتاق عمل و بهیار فعال در استان به حدود ۳ هزار نفر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرانی با اشاره به کمبود پرستار مرد در مراکز درمانی استان، تصریح کرد: در حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر از پرستاران فعال در استان زن هستند و همین موضوع سبب شده تا برای بخش‌هایی نظیر اورولوژی و ارتوپدی مردان، با کمبود شدید پرستار مرد مواجه شویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در ادامه پرداخت به موقع کارانه و اضافه‌کار پرستاران را از مهمترین دغدغه‌های این قشر اعلام کرد و گفت: پرداخت اضافه‌کار و کارانه پرستاران در برخی موارد تا یک سال نیز به تاخیر افتاده است که به تازگی برخی از مطالبات معوق آنها پرداخت شده است.

شیرانی، با بیان اینکه در خصوص تامین نیروی پرستار در مناطق سخت‌گذر استان مشکلی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: در این مناطق بیشتر از نیروهای بهورز و بهیار استفاده می‌شود و کمبودی در این خصوص نیست.

به گزارش ایرنا، سالروز ولادت حضرت زینب به عنوان روز پرستار در ایران نامگذاری شده است و به همین مناسبت از ۵۵ پرستار نمونه این استان با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرکرد، استاندار و جمعی از مسئولان تجلیل شد.

برچسب‌ها علوم پزشکی چهارمحال وبختیاری سازمان نظام پرستاری ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علوم پزشکی چهارمحال وبختیاری سازمان نظام پرستاری ایران علوم پزشکی چهارمحال وبختیاری سازمان نظام پرستاری ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: با دریافت خبری مبنی بر گرفتاری دو خانواده شامل ۱۰ نفر، در ارتفاعات آس‌جم حوالی روستای تنگ کلوره شهرستان خانمیرزا به سرعت تیم امداد و نجات پایگاه کوهستان خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
مثنوی اضافه کرد: نجاتگران این ۱۰ نفر گرفتار را نجات دادند و به مکان امن منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا