Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکانت توییتری اسکواکا واکنش جالبی به گل جهانبخش در بازی مقابل چلسی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش در بازی مقابل چلسی از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس موفق شد با یک سوپرگل، برایتون را از شکست نجات دهد. جهانبخش با یک ضربه قیچی‌برگردان گل مساوی تیمش را به ثمر رساند.

واکنش ها به این گل زیبای جهانبخش فوق تصور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پیام علی دایی گرفته که این قدرت نمایی علیرضا جهانبخش را حاصل صبر و پشتکار او دانسته است ، بگیر تا پیام باورنکردی گری لینه کر مهاجم افسانه ای تیم ملی انگلیس  آقای گل جام چهانی ۱۹۸۶ مکزیک.

لینه کر ، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و مجری برنامه معروف Match Of The Day گل جهانبخش را توییت کرد و نوشت:

واقعاً یکی از برترین گل‌های یک دهه اخیر را از جهانبخش دیدیم.

لینکر که خیلی با تلفظ و املای فامیلی جهانبخش آشنا نبود و آن را Jaganbakhsh نوشته بود، دوباره توییت زد:

املا را ۱۵ بار بررسی کردم و آخر هم اشتباه نوشته‌ام. ببخشید جهانبخش

از سوی دیگر اکانت توییتری اسکواکا از اکانت های معروف توییتر ، واکنش جالبی به گل جهانبخش در بازی مقابل چلسی داشت و نوشت:

گل دهه

اکانت توییتر اسکواکا همچنین عکس‌العمل بازیکنان چلسی را هنگام ضربه برگردان علیرضا جهانبخش به تصویر کشیده که همگی با دهان باز به آن می‌نگرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جهانبخش چلسی لیگ برتر انگلیس علیرضا جهانبخش جهانبخش چلسی علیرضا جهانبخش لیگ برتر انگلیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم

علی‌اصغر حسن‌زاده پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: همه بازیکنان و کادر فنی با هم‌، هم‌پیمان شدیم که جام را به ایران برگردانیم و خدا را شکر که توانستیم به قول‌مان وفا کنیم و دل مردم ایران را شاد کردیم. مهمترین اتفاق شادی مردم ایران بود که اتفاق افتاد و برای ما ارزشمند بود.

وی در واکنش به طرح این موضوع که تا سن ۴۰ سالگی می‌تواند بازی کند، تصریح کرد: من تا جایی که بتوانم به تیم ملی و باشگاهم کمک کنم، بازی خواهم کرد. من تمام تلاشم را کردم که در زمین و بیرون زمین به جوانان کمک کنم. این خواسته را هم از من داشتند که به بازیکنان کمک کنم. خدا را شکر که تلاش همه بازیکنان و اعضای کادر فنی به ثمر نشست و شرمنده مردم نشدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که «تیم ملی فوتسال به چه امکاناتی نیاز دارد تا حداقل مقام سوم سال ۲۰۱۶ را تکرار کند؟»، خاطر نشان کرد: بازی‌های جام ملت‌ها را دیدیم، فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است و جام جهانی هم قطعاً شرایط سختی خواهد داشت. خیلی کارمان سخت است، اما ما تفکرمان سورپرایز کردن تیم‌ها در جام جهانی است. البته فقط پتانسیل انسانی نمی‌تواند این اتفاق را رقم بزند و برای تکرار آن تلاش زیاد و امکانات خوب می‌خواهند. ما سه ماه تا جام جهانی فرصت داریم و از مسئولان می‌خواهیم که امکانات خوبی در اختیار تیم بگذارند تا با بردهایی که در جام جهانی به دست می‌آوریم دل مردم را شاد کنیم.

حسن‌زاده درباره قهرمانی تیم ملی با وحید شمسایی تصریح کرد: من با وحید شمسایی از ۱۵، ۱۶ سالگی سابقه همکاری و بازی کردن دارم، در زمان بازی کردن قهرمانی‌های زیادی کسب کردیم و خدا را شکر این بار آقاوحید به‌عنوان مربی و من به‌عنوان بازیکن توانستیم قهرمان شویم و دل مردم را دوباره شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین