Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت گل به بررسی بدترین خرید های دهه پرداخته است. 

طرفداری- نقل و انتقالات در فوتبال به منظور تقویت تیم ها به وجود آمده اند، بعضی از ترانسفر ها می توانند بسیار به تیم خرید کننده کمک کنند و باعث کسب افتخارات زیادی برای تیم شان شوند.اما در نقطه مقابل خرید هایی هم هستند که علاوه بر هزینه زیادی که در پی دارند، نمی توانند کارآمدی لازم را برای باشگاه داشته باشند، هر چقدر هم که بازیکنان بزرگی باشند در  این مطلب به ادامه بررسی بدترین خرید های باشگاه های اروپایی در دهه 10 میلادی می پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(قسمت اول)

ماریو بالوتلی | از میلان به لیورپول | 16 میلیون پوند

پس از ناکامی لیورپول در کسب قهرمانی فصل 2013/14، براندن راجرز، به فکر تقویت این تیم افتاد و تصمیم گرفت که بالوتلی  را به این تیم بیاورد. در آن زمان، بالوتلی به عنوان یکی از خطرناکترین مهاجمان دنیا شناخته می شد و همچنین بازیکنی بود که توانسته با منچسترسیتی، قهرمانی در لیگ برتر را هم تجربه کند، هر چند که همان موقع در مسائل انضباطی مشکلاتی را داشت. 

با وجود اینکه در نخستین بازی خود برای لیورپول در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شد، اما در ادامه نتوانست عملکرد خوبی در آنفیلد از خود به جا بگذارد و همچنین موفق نشد که به بازیکنی ثابت در ترکیب لیورپول تبدیل شود. سوپرماریو در ادامه فصل به میلان قرض داده شد و پس از آن هم به صورت آزاد به نیس فرانسه پیوست.

آنخل دی ماریا | از رئال مادرید به منچستریونایتد | 59.7 میلیون پوند

پس از گذشت یک فصل افتضاح بدون فرگوسن، مدیران شیاطین سرخ تصمیم گرفتند که تیم خود را تقویت کنند و پس از استخدام فن خال، برای او بازیکنانی اسم و رسم دار جذب کردند که یکی از آنها دی ماریا بود.

دی ماریا در 5 بازی اول خود برای منچستریونایتد، 3 گل زد و 3 پاس گل ارسال کرد تا نوید ظهور یک ستاره را در خط حمله شیاطین سرخ بدهد. اما او نتوانست که عملکرد خوب خود را ادامه بدهد و تا پایان فصل موفق به گلزنی نشد. دی ماریا در پایان فصل و قبل از اینکه قیمتش مقدار بیشتری کاهش پیدا کند، به فروش رفت و پاری سن ژرمن با 51 میلیون پوند، او را به خدمت گرفت.

لئوناردو بونوچی | از یوونتوس به میلان | 41.1 میلیون یورو

در حالی که بونوچی توانسه بود 6 اسکودتو پیاپی را کسب کند و به همراه کیه لینی یکی از بهترین زوج های دفاعی اروپا را بسازد، در انتهای فصل 2016/17 تصمیم به ترک تورین گرفت. او به روسونری پیوست تا به این تیم کمک کند که در بالای جدول حضور داشته باشد و در آخر موفق به کسب عنوان قهرمانی سری آ شود، اما اوضاع اصلا به این شکل پیش نرفت. میلان فصل را در رتبه ششم به اتمام رساند بونوچی هم تصمیم گرفت که در پایان فصل 2017/2018 به یوونتوس برگردد تا باز هم قهرمانی در سری ا را تجربه کند.

فرناندو تورس | از لیورپول به چلسی | 50 میلیون پوند

زمانی که در سال 2011 تورس به لیورپول پیوست، به عنوان یکی از مخوف ترین مهاجمان لیگ برتر شناخته می شد، ال نینیو توانسته بود که در 79 بازی برای قرمز ها، 56 گل به ثمر برساند. 

در ژانویه سال 2011 تورس به استمفورد بریج رفت و بر خلاف پیش بینی ها، هرگز نتوانست عملکرد خوبش در آنفیلد را با پیراهن چلسی تکرار کند و در نیم فصل دوم، تنها 1 گل برای آبی پوشان لندنی به ثمر رساند. پس از 3 سال حضور در لندن، تورس به میلان قرض داده شد و آنجا هم نتوانست کار مهمی انجام دهد. وی در سال 2019 از فوتبال خداحافظی کرد. 

فیلیپه کوتینیو | از لیورپول به بارسلونا | 120 میلیون پوند

پس از ثبت آمار 13 گل و 7 پاس گل در فصل 2016/17 لیگ برتر، کوتینیو به یک از اهداف اصلی نقل وانتقالاتی بارسلونا تبدیل شد و پس از کش و قوس های فراوان، در ژانویه 2018 به بلوگرانا پیوست. 

او قرار بود که به عنوان جانشین نیمار در بارسلونا ایفای نقش کند و ضلع سوم خط حمله این تیم باشد. اما شرایط برای او در نیوکمپ به خوبی پیش نرفت و در 76 بازی که برای بارسلونا انجام داد، تنها 21 گل به ثمر رساند و در پایان فصل 2018/2019 به طور قرضی به بایرن مونیخ پیوست.

اندی کارول | از نیوکاسل به لیورپول | 35 میلیون پوند

پس از خروج تورس از لیورپول، قرمز ها اندی کارول را برای جانشینی او انتخاب کردند. کارول در ژانویه 2011 به لیورپول منتقل شد و زیر نظر کنی دالگیش تنها در یک بازی موفق به گل زنی شد. در فصل بعد، او شرایط بهتری پیدا نکرد و در 35 بازی که برای لیورپول در لیگ برتر انجام داد، تنها 4 گل به ثمر رساند. 

مهاجم انگلیسی به وست هم قرض داده شد و پس از آن دیگر هیچ وقت در آنفیلد با پیراهن لیورپول به میدان نرفت.

الکسیس سانچز | از آرسنال به منچستریونایتد | معاوضه با میخیتاریان

در فصل 2016/17، الکسیس سانچز توانست 24 گل برای آرسنال در لیگ برتر به ثمر برساند و خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان درآن فصل مطرح کند. سانچز قصد نداشت که قراردادش را با توپچی ها تمیدی کند و پدر ژاانویه 2018 با هریک میخیتاریان معاوضه شد و به اولدترافورد رفت. اما دستمزد هفتگی 410 هزار پوندی او در فصل باعث شد انتظارات از او در منچستر بالا برود و در 45 بازی برای شیاطین سرخ، تنها 5 گل به ثمر برساند. او همچنین مدت زیادی از حضورش در شیاطین سرخ را مصدوم بود.

سانچز در ابتدای فصل 2019/20، به اینتر میلان رفت و حتی با جود این انتقال هنوز هم پرداخت بخشی از دستمز او، بر عهده منچستریونایتد است.

 

 

 

 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو

چلسی با قیمتی که برای لوکاکو تعیین کرده عزم خود را برای فروش مهاجم بلژیکی‌اش جزم کرده است.

طرفداری | چلسی آماده است روملو لوکاکو را با 38 میلیون پوند در تابستان پیش‌رو بفروشد.

به گزارش فابریتزیو رومانو، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، در تابستان گذشته با قراردادی قرضی از چلسی به رم پیوست. چلسی اکنون روی مهاجم بلژیکی خود برچسب قیمتی گذاشته و هر تیمی که خواهان اوست می‌تواند با 38 میلیون پوند او را به خدمت بگیرد. این بند بخشی از توافق خصوصی با ایجنت‌های لوکاکو است و برای هر باشگاهی، نه فقط رم، قابل استفاده است.

لوکاکو در این فصل از مسابقات سری آ آمار 12 گل و 3 پاس گل را به ثبت رسانده و در مجموع او در این فصل برای جالوروسی 20 گل و 4 پاس گل داده است تا فصل بسیار خوبی را با پایتخت‌نشینان ایتالیا کسب کند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • ایجاد یک اتحادیه دفاعی هدفی دور از دسترس در اتحادیه اروپا
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • تاریخ‌سازی لورکوزن ادامه دارد؛ یکه‌تازی آلونسو و شاگردانش
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • مایه دلگرمی آرسنال؛ رکورد بی نظیر بوکایو ساکا در پنج لیگ معتبر اروپایی‌