Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از رسانه‌های عراقی، گردان‌های حزب الله عراق امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مکان تحصن خود برابر سفارت آمریکا در بغداد را به شرط تصویب قانونی که به اخراج نیرو‌های آمریکایی از عراق بینجامد تغییر داده است.

گردان‌های حزب الله در این بیانیه از مواضع قهرمانانه ملت عراق در تحقیر آمریکا قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بیانیه می‌افزاید: درخواست عادل عبدالمهدی رئیس‌جمهور را برای تغییر مکان تحصن را در ازای کار جدی برای تصویب قانون اخراج نیرو‌های بیگانه پذیرفتیم.

گردان‌های حزب الله اعلام کرد: ما هفته آینده روند کار پارلمان برای تصویب قانون اخراج نیرو‌های بیگانه را به منظور وفاداری به خون شهدا زیر نظر خواهیم گرفت.

هواپیما‌های آمریکایی یکشنبه (۸ دی‌ماه) شب مقر نیرو‌های تیپ‌های ۴۵ و ۴۶ الحشد الشعبی در منطقه القائم در غرب استان الانبار را هدف گرفتند. در این تجاوز نظامی دستکم ۲۷ نفر از نیرو‌های حشد شعبی به شهادت رسیدند.

شهروندان عراقی روز گذشته پس از برگزاری مراسم باشکوه تشییع شهدای حمله اخیر آمریکا به مواضع حشد شعبی، در برابر سفارت آمریکا در بغداد چادر به‌پا کردند و تحصن اعتراض‌آمیز خود را با تأکید بر لزوم بسته‌شدن سفارت و اخراج سفیر آمریکا برگزار کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون مترو هشتگرد منطقه سبز بغداد مهدی تاج جشنواره فیلم فجر38 روز پرستار شهلا ریاحی گردان های حزب الله حزب الله عراق تحصن انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون مترو هشتگرد منطقه سبز بغداد مهدی تاج جشنواره فیلم فجر38 روز پرستار شهلا ریاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌ الله به ۲ پایگاه صهیونیستی

مقاومت اسلامی لبنان در دو بیانیه‌ جداگانه از حمله موشکی خود به دو پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام امروز «مقر لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان برانیت را با موشک برکان هدف قرار داد».

در ادامه این بیانیه آمده است: «در این عملیات، شماری از نظامیان اسرائیلی کشته و یا زخمی و تجهیزات جاسوسی منهدم شده است.»

حزب الله در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: «ما با موشک های هدایت شونده پایگاه المالکیه که در آن نظامیان رژیم اشغالگر مستقر بودند، هدف قرار دادیم.»

از طرفی رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند حزب الله لبنان امروز بیش از ۵۰ موشک ضد زره به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شهادت ۲ رزمنده حزب‌الله لبنان در راه قدس
  • وزیر دفاع اسرائیل : تابستان داغی پیش روی لبنان است
  • حمله موشکی حزب‌ الله به ۲ پایگاه صهیونیستی
  • مقاومت عراق برای چندمین بار بندر ایلات را هدف قرار داد
  • اعتراضات ضد صهیونیستی به مدارس آمریکا رسید+ فیلم
  • توافق مشترک مارس مبنای تعامل ایران و آژانس است/ آغاز تهیه پیش‌نویس برای تعاملات آینده
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • تحصن دانشجویان ایتالیا در همبستگی با فلسطین+ فیلم
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • تحصن دانشجویی در دانشگاه تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین