Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا زینی وند در حاشیه شورای آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر اینکه در جریان سیلاب ۱۱۳ مدرسه استان تخریب، ۳۱۰ مدرسه آسیب و تجهیزات ۱۷۹ مدرسه نیز از بین رفت، افزود: در این راستا ۱۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای احداث پروژه‌های سیلاب و نیمه تمام به استان اختصاص داده شد.

وی با اشاره به کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین در این رابطه، گفت: همچنین ۱۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی اختصاص پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر اینکه سهم اعتبارات عمرانی این نهاد به شش درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: با این اعتبارات ۱۵۷ پروژه با ظرفیت ۵۷۰ کلاس درس در سال جاری آغاز کردیم.

زینی وند، تصریح کرد: ۱۳۰ پروژه از این تعداد شروع و در حال اتمام هستند، ۳۱ پروژه با ۱۲۱ کلاس درس نیز با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید، ۲۷ پروژه نیز در حال واگذاری به پیمانکار است.

وی همچنین با اشاره به فاز اول جمع آوری بخاری‌های نفتی استان، گفت: در این زمینه ۴۲ میلیارد تومان برای دو هزار ۸۸۱ کلاس درس اختصاص پیدا کرده است و تقریباً عملیات اجرایی این امر به اتمام رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، تصریح کرد: همچنین ۱۰ میلیارد تومان برای ایجاد انشعاب گاز مدارس استان اختصاص پیدا کرده است و با این اوصاف مدارسی که دارای علمک گاز هستند، بخاری نفتی آنها جمع آوری می‌شود.

زینی وند، عنوان کرد: امیدواریم شرکت گاز در این زمینه سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

کد خبر 4813900

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش لرستان سیستم گرمایشی مدارس 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا قزوین خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند گرگان شیراز شهرکرد استانداری سمنان مشهد گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان دوازدهم اردیبهشت در مراسم گرامیداشت روز معلم در مدرسه‌ی حضرت معصومه (س) روستای دارایی خرم آباد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم روی مسئله‌ی آموزش و پرورش تأکید و سرمایه گذاری ویژه دارد.
ابوطالب شفقت تعلیم و تربیت را یکی از مقوله‌های باارزش و مورد تأکید نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: باید بستری فراهم شود تا غفلت‌های گذشته در خصوص آموزش و پرورش جبران شود.
استاندار اظهار کرد: فرهنگیان در رفع مشکلات حوزه‌ی آموزش و پرورش نقش اساسی داشته و باید مشارکت داشته باشند.
شفقت با اشاره به شهید مطهری به عنوان بهترین معلم انقلاب اسلامی، گفت: معلمان ما باید سیره‌ی شهید مطهری را بشناسند و آن را به دانش آموزان آموزش بدهند.
۳۲۰ هزار دانش آموز در چهار هزار و ۹۸۳ مدرسه در سطح لرستان تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر