Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ تیمش را آماده بازی با شفیلدیونایتد کرده است. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل شفیلدیونایتد در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از آمادگی شاگردانش سخن گفت.

 سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره اظهار داشت: از مصدومان تیم کسی بازنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمبرلین، ماتیپ، فابینیو، شکیری و لوورن خوب هستند اما هنوز آماده بازی نیستند.مینامینو  روز گذشته در تمرینات حضور داشت و با انجام تمرینی معمولی، لذت زیادی برد. بازیکنان برخوردی عالی با او داشتند و این جالب بود. بازیکنان با آغوشی باز به او خوش آمد گفتند. تاکومی می‌تواند در پست‌های مختلفی بازی کند. او می‌تواند در این بازی به میدان برود. انتظار داریم مینامینو مانند روزهای بازی در سالزبورگ ظاهر شود.مطمئنا 15 هفته طول نمی کشند تا از او استفاده کنیم!

سرمربی لیورپول در مورد دیدار با شفیلدیونایتد اضافه کرد: شفیلد تیمی بسیار خوب با یک مربی فوق العاده است. کریس وایلدر فصل گذشته مربی سال شناخته شد. فکر می‌کردم  گواردیولا بابت 4 قهرمانی انتخاب می‌شود اما حالا می‌دانم چرا وایلدر انتخاب شده است. چهار روز فرصت خوبی برای ریکاوری بوده و بنابراین به  تغییر زیاد در ترکیب فکر نمی‌کنم. من واقعا خوشحالم که لالانا  در این فرم خوب قرار دارد. آدام در حال حاضر بازیکنی مهم برای لیورپول بوده و در آینده خواهیم دید چه پیش خواهد آمد. مهم ترین مسئله این است که او صددرصد  آماده باشد. در حال حاضر آدام در شرایط خیلی خوبی است.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون نگران است که جدایی یورگن کلوپ باعث شود که لیورپول مانند منچستر یونایتد پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن با افت زیادی مواجه شود.

کلوپ در پایان فصل بعد از تقریبا ۹ سال آنفیلد را ترک خواهد کرد. در طی این مدت او قرمزها را به قهرمانی در انگلیس، اروپا و جهان و همچنین قهرمانی در جام حذفی، دو جام اتحادیه و سوپرجام اروپا رساند.

لیورپول آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد را به عنوان جانشین کلوپ معرفی کرده است و با پرداخت غرامت برای این مربی هلندی هم موافقت کرده و انتصابش به تایید رسمی نزدیک است.

اوون نگران است اسلوت تبدیل به نسخه دوم دیوید مویس شود. او گفت: «من می‌ترسم لیورپول هم مانند یونایتد شود و افت کند. واقعا امیدوارم چنین نشود و با یک مربی جدید، رویکرد جدید و چند خرید خوب همه چیز مثل دوران کلوپ ادامه پیدا کند.

من فکر نمی‌کنم که اسلوت خیلی متفاوت از لیورپول کنونی بازی کند. اما مسلما هر هوادار لیورپول نگران است که آنها تبدیل به یونایتد و حتی آرسنال و چلسی شوند.

دیگر خبرها

  • تیم بی‌دفاع؛ شفیلدیونایتد از مرز ۱۰۰ گل خورده در لیگ برتر عبور کرد
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم