Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال با انجام دو بازی مهم در تهران و قم امروز پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته پازنزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری 7 دیدار در حالی پیگری می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی این هفته دو تیم مدعی شیمیدر و مهرام در قم به مصاف هم می‌روند. این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که هر دو تیم با 11 برد و 25 امیتاز در مکان چهارم و پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک شاگردان محمدرضا اسلامی تلاش می‌کنند در این دیدار با استفاده از فرصت میزبانی با کسب سه امیتاز بازی جای خود را با مهرام در مکان چهارم عوض کنند.

اما در دیگر بازی مهم هفته تیم شهرداری گرگان صدرنشین لیگ برتر در تالار بسکتبال آزادی به مصاف تیم قعر جدولی نیروی زمینی خواهد رفت. نیروی زمینی در حال حاضر با 14 امیتاز تیم چهاردهم جدول رده بندی است با این شرایط به نظر می‌رسد شاگردان شاهین طبع کار دشواری را در تهران نداشته باشند.

در سایر رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر دو تیم نفت آبادان و شهرداری بندر عباس دربی جنوبی‌ها را برگزار خواهند کرد، شاگردان مهران حاتمی در اصفهان از مس کرمان پذیرایی می‌کنند، اکسون و نماینده قزوین نیز در تهرن مقابل هم صف آرایی خواهند کرد، در شهرکرد دو تیم پدافند و توفارقان رو در روی هم قرار می‌گیرند و در نهایت پتروشیمی بندر امام تیم دوم جدول رده بندی در مشهد میهمان نماینده این شهر خواهد بود.

برنامه دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال به این شرح است:

* نفت آبادان - شهرداری بندرعباس

* اکسون تهران - شورا و شهرداری قزوین

* نیروی زمینی - شهرداری گرگان

* شیمیدر قم - مهرام تهران

* آویژه صنعت مشهد - پتروشیمی بندرامام

* ذوب آهن اصفهان - مس کرمان

* رعد پدافند هوایی شهرکرد - توفارقان آذرشهر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال پتروشیمی رقابت های لیگ برتر صنعت لیگ برتر بسکتبال خبرگزاری برنا مهران شاهین طبع شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، دومین بازی از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران برای دومین بار به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی اصفهانی‌ها به پایان رسید تا سری را یک - یک به تساوی بکشد.

بر خلاف بازی نخست، این دیدار در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفته و با نتیجه ۶۴ - ۶۸ مقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع به پیروزی دست یافتند.

بجز کوارتر سوم که با پیروزی ۱۳ - ۲۳ طبیعت به پایان رسید، در کوارترهای اول، دوم و چهارم این تیم ذوب‌آهن اصفهان بود که به ترتیب با نتایج ۱۸-۱۲، ۱۷-۱۲ و ۲۰-۱۷ به برتری رسید تا در مجموع با ۴ امتیاز برتری، دومین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست