Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک 22 ساله آرژانتینی، دوران حرفه ای خود را در پایتخت آلمان سپری می کند.

طرفداری- با آغاز پنجره نقل و انتقالات ژانویه در آلمان، هرتا برلین از اولین خرید فصل زمستان خود رونمایی کرد. سانتیاگو آسکاسیبار، هافبک ملی پوش آرژانتینی به تیم یورگن کلینزمن پیوست.

با تایید باشگاه هرتابرلین؛ آسکاسبیار با امضای قراردادی تا پایان فصل 2023/24 به این باشگاه پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقم این انتقال 10 میلیون یورو گزارش شده است. این هافبک 22 ساله، سابقه بازی در تیم های مختلف رده سنی آرژانتین را دارد و چند ماهی است از سوی لیونل اسکالونی به تیم ملی آرژانتین دعوت می شود. در کارنامه او 3 بازی ملی دیده می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۱ رکورد جدید بارشی در سیستان و بلوچستان

معاون اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در سامانه بارشی رخ داده در اواخر فروردین، ۲۱ رکورد جدید بارشی در استان ثبت و حدود ۴۰ درصد بارش یک ساله زراعی دریافت شد. - اخبار استانها -

اله‌بخش ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: لزوم توجه به پیوست‌های اقلیمی برای دولت و بخش خصوصی که در حال سرمایه‌‌گذاری در منطقه است احساس می ‌شود.

معاون اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، گفت: در سامانه بارشی رخ داده در اواخر فروردین‌ماه، 21 رکورد جدید بارشی در استان ثبت و حدود 40 درصد بارش یک ساله زراعی دریافت شد. علاوه بر شهرهای ساحلی، شهرهای مرکزی استان نیز رکوردهای بارشی ثبت کردند. بیشترین بارش در مناطق ساحلی استان در کنارک و زرآباد ثبت شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی مناطق تحت تاثیر سیل، گفت: بیشتر آنها از کشاورزی و صیادی و باغات موز در مناطقی مانند زرآباد امرار معاش می‌‌کنند. بارش‌های اخیر برای فعالیت‌‌های تجاری و گردشگری منطقه مشکل‌‌زا شد.

ریگی تاکید کرد: با توجه به تجربه سیل اخیر، لزوم توجه به پیوست‌‌های اقلیمی برای دولت و بخش خصوصی که در حال سرمایه‌گذاری در منطقه است احساس می‌‌شود چرا که با استفاده از پیوست‌‌های اقلیمی می‌‌توان تهدیدهای ناشی از مخاطرات و بلایای طبیعی را کنترل و مدیریت کرد. در این شرایط لزوم احداث سایت رادار در منطقه نیز احساس می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش‌های سیل‌آسا در سیستان و بلوچستان 21 رکورد جدید ثبت کرد
  • رسمی؛ بازگشت تیاگو سیلوا به فلومیننزه پس از 15 سال
  • ثبت ۲۱ رکورد جدید بارشی در سیستان و بلوچستان
  • کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد
  • پارک رئال مادرید در دبی؛ سانتیاگو برنابئو را در امارات تجربه کنید / فیلم
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • آمار خیره‌کننده مسی در سال ۲۰۲۴
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)