Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@22:26:23 GMT

چشم امید به امیدها

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۶۷۴۱

چشم امید به امیدها

گروه ورزش/ طلسم 44 ساله؛ زمان زیادی که فوتبالدوستان را یاد ناکامی تیم ملی فوتبال امید در صعود به المپیک می‌اندازد. فرصت‌هایی که در دوره‌های گذشته یکی پس از دیگری سوخت و حالا در آستانه برگزاری مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو، امید می‌رود که این طلسم توسط حمید استیلی و 23 سربازش شکسته شود. گرچه شکستن این طلسم کار آسانی نیست چرا که تیم امید در گروه C مسابقات با تیم‌های قدرتمندی همگروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام این اوصاف، دیروز آخرین جلسه تمرینی تیم ملی امید برگزار شد و آنها شامگاه چهارشنبه عازم تایلند شدند. این جلسه تمرینی، میهمانان ویژه‌ای داشت؛ حضور تعدادی از ستاره‌های تیم ملی 98 همچون احمدرضا عابدزاه، کریم باقری، جواد زرینچه و مهرداد میناوند رنگ و بوی خاصی به تمرین «امیدها» بخشید. آنها به دعوت حمید استیلی، سرمربی تیم امید و به منظور بالا بردن روحیه ملی پوشان در کمپ تیم‌های ملی حاضر شدند. علاوه بر این پیشکسوتانی همچون محمد پنجعلی، بیژن ذوالفقارنسب، محمد مایلی‌کهن، داریوش مصطفوی، نادر دست‌نشان، محمد زادمهر، کاظم اولیایی و علیرضا منصوریان  هم خود را به محل تمرین رساندند. وریا غفوری، کاپیتان استقلال نیز از دیگر میهمانان ویژه بود.
تمرین با صحبت‌های استیلی آغاز شد و سپس بازیکنان زیر نظر امیرحسین پیروانی و رضا شاهرودی بدن‌های خود را گرم کردند و در ادامه در نیمه زمین به فوتبال هدفمند پرداختند. انجام کارهای تاکتیکی و تمرین گلزنی از دیگر برنامه‌های تمرینی امیدها بود. البته در این تمرین محمد محبی و معراج اسماعیلی مهاجم و دروازه‌بان تیم دچار مصدومیت شدند که محبی پس از مداوای پزشکان به داخل زمین بازگشت اما اسماعیلی بیرون از زمین نظاره‌گر ادامه تمرین همبازیانش شد. تمرین 90 دقیقه‌ای ملی‌پوشان امید با سرد کردن بدن‌هایشان به پایان رسید.
در حاشیه برگزاری آخرین تمرین امیدها، حمید استیلی با تشکر از حضور پیشکسوتان فوتبال گفت: «این اولین جلسه تمرینی تیم امید بود که ما همه بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار داشتیم. خوشبختانه شرایط بچه‌ها خوب است اما باید قبول کنیم که گروه بسیار سختی داریم. بازیکنان ما هم انگیزه بالایی دارند تا بتوانند دل مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاد کنند. من قول می‌دهم بازیکنان نهایت سعی و تلاش خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای خوشحال کردن دل مردم انجام بدهند. مهمترین مسأله در تیم امید وحدت تاکتیکی است.» او درخصوص سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه رضا شاهرودی دلیل خط خوردن عارف غلامی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فنی عنوان کرد اما شما این مسأله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اخلاقی اعلام کردید، پاسخ داد: «خواهشی که من از شما دارم، این است که چون تیم ما می‌خواهد به مسابقه اعزام شود، خیلی مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رعایت کنید. من عارف غلامی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خیلی دوست دارم ولی خواهش می‌کنم از نفراتی که در اردو حضور دارند، صحبت کنید.»
بعد از پایان تمرین چند بازیکن باتجربه هم درخصوص شرایط تیم امید صحبت کردند. امید نورافکن، کاپیتان امیدها اظهار داشت: «تمرینات خوبی را پشت‌ سر گذاشتیم و حالا وقتش رسیده که برویم و نتیجه بگیریم. کل کشور چشم امیدشان به ساق پای من و هم‌تیمی‌هایم است تا بهترین نتیجه را بگیریم.» اللهیار صیادمنش که در ترکیه برای تیم استانبول اسپور بازی می‌کند، بیان داشت: «تیم خیلی انرژی دارد و بهترین‌ نفرات کنار هم جمع شده‌ایم، با همین جدیت هم می‌رویم تا موفق شویم. امکانات خیلی خوبی فراهم شده و هر چیزی را که به بزرگسالان می‌دادند به ما هم داده‌اند، ما هم سعی می‌کنیم از این فرصت استفاده لازم را ببریم.» محمد محبی، بازیکن مشترک تیم‌های امید و بزرگسالان هم گفت: «همه چیز خوب است و به نظرم جزو تیم‌های با امکانات هستیم. تمام بچه‌ها هم قسم شده‌ایم و با تمام وجود کار می‌کنیم تا سهمیه بگیریم.» مهدی قائدی که با توجه به عملکردش در استقلال، یکی از امیدهای استیلی برای موفقیت است، گفت: «همه بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند یا لژیونر هستند و فیکس بازی می‌کنند. این خیلی می‌تواند به تیم ما کمک کند. امیدوارم که بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم. تیم‌های همگروه مان در رده سنی زیر 23 سال، ابرقدرت‌های آسیا هستند ولی ما ایران هستیم و می‌خواهیم صعود کنیم و این چیزها نمی تواند جلودار ما باشد.» گفتنی است، مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 در شهر سونگخلا تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی ایران 19 ماه جاری در نخستین بازی به مصاف ازبکستان می‌رود. امیدها 22 و 25 دی ماه نیز به ترتیب به مصاف تیم‌های کره جنوبی و چین خواهند رفت. ساعت برگزاری هر 3 دیدار 17:15 است.‌

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن

 در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند، اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نماد‌های دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید.

دیگر خبرها

  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • امیدها در شهر خسته زنده شد؛ هواداران نساجی: در لیگ برتر می مانیم! / فیلم
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها