Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین چهارشنبه شب حمله آمریکا به مواضع نیروهای الحشد الشعبی در عراق را محکوم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش شبکه تلویزیونی اللؤلؤه بحرین، در بیانیه آیت الله عیسی قاسم آمده است: حمله آمریکا به عراق حمله به همه امت اسلامی است.

وی در این بیانیه تأکید کرد: هدف قرار گرفتن نیروهای مؤمن و فعال که از دین امت و عزت آنها در برابر توحش آمریکایی دفاع می‌کنند، قابل پیش‌بینی بود و جای شگفتی ندارد که آنها مواضع نظامی الحشد الشعبی و حزب‌الله را هدف قرار دهند که ۲ نیروی ملی عراقی و بخشی از نیروهای نظامی این کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله قاسم با بیان اینکه هدف آمریکا، به زانو درآوردن نیروهای مؤمن در عراق است، خاطر نشان کرد: باید این حمله را نه تنها تجاوز به همه عراق، امنیت، آزادی، استقلال، تمدن و ثروت‌های آن تلقی کرد، بلکه این تجاوزی علیه کل امت اسلامی، در هم شکستن عزت و کرامت انسانی، خوار شمردن ارزش زندگی و تحکیم زبان جنگل در جامعه جهانی دانست.

وی اضافه کرد: این حق همه و در واقع واجب مؤکد بر همه است که در مقابل چنین تجاوزاتی محکم بایستند.

در بیانیه رهبر شیعیان بحرین آمده است: دردناک، شرم‌آور و خجالت‌آور است که برخی نظام‌هایی که بر امت عربی حاکم هستند به صورت رسمی در کنار اسرائیل حمله وحشیانه آمریکا را به عراق و نیروهای محکم و مدافع تأیید و کسانی را که از عراق و شرف آن دفاع می‌کنند، محکوم کرده‌اند.

پیش‌تر رژیم آل خلیفه بحرین در کنار رژیم صهیونیستی، از حمله آمریکا استقبال و آن را تأیید کرده بود.

هواپیماهای آمریکایی یکشنبه شب گذشته مقر نیروهای تیپ‌های ۴۵ و ۴۶ الحشد الشعبی در منطقه القائم در غرب استان الانبار را بمباران کردند که در نتیجه آن ۲۵ نفر شهید و ۵۱ نفر زخمی شدند.

ارتش آمریکا با تأیید حملات هوایی به خاک عراق، اعلام کرد که نیروهای آنها حملات دقیقی به پنج مقر و تأسیسات متعلق به گردان‌های الحشد الشعبی در خاک عراق و سوریه انجام دادند.  

حمله آمریکا به پایگاه نیروهای الحشد الشعبی عراق، موجی از خشم و عصبانیت مردم این کشور را برانگیخت؛ به طوری که معترضان روز سه‌شنبه پس از تشییع پیکرهای قربانیان این حادثه با نصب پرچم گروه‌های مقاومت و الحشد الشعبی بر دیوارهای سفارت آمریکا، پرچم این کشور را آتش زدند و با سر دادن شعارهای ضدآمریکایی، خواستار بسته شدن این سفارتخانه و اخراج سفیر آن شدند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

دیگر خبرها

  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق
  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • دیلی‌تلگراف: اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی