Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان به بهانه روز پرستار از خانواده جانباز ۷۰ درصد به ویژه همسر این جانباز به پاس سالها صبوری تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، همزمان باسالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، مدیرستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به اتفاق جمعی از همکاران با حضور  در منزل جانباز ۷۰ درصد «یدالله حسن زاده» ضمن پاسداشت مجاهدت این جانباز؛ از زهراسادات سجادی، همسر این جانباز که سالها در کنار او صبورانه پرستاری می کند؛ تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یدالله حسن زاده در سال ۶۲ و در حالی که یک بسیجی بود از شرکت توانیر به جبهه اعزام و در عملیات والفجر ۴ در منطقه پنجوین و در حالیکه جوانی ۲۴ ساله بود مجروح شد و حالا ۳۶ سال است که ویلچر نشین است.

 

او از این وضعیت شکایتی ندارد اما می گوید: مسئولان به آنچه توقع شهدا و جانبازان است عمل نمی کنند.

 

حجت الاسلام مصطفی گرجی در این دیدار جبهه و جنگ و شهادت و اسارت را جزو شعائر و نمادهای مقدسی دانست که باید حفظ شود زیرا انگیزه دو چندانی بر جامعه اسلامی وارد و روح تازه ای در آن می دمد و انگیزه ای برای نسل نو هم هست که بتواند در برابر تعرض بر فرهنگ مقاومت کنند.

 

مدیرستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با بیان اینکه اگر روزی جان خواستند کسانی بودند که جان دادند و ایثار گری کردند و شما جزو همان انسان های شریفی هستید که لیاقت داشتید و به ما هم لیاقت دادید که در کنار شما سرمان بالا باشد؛ گفت: جوانان همین مرز و بوم حتی از مرزهای کشورهای دیگر هم دفاع می کنند و  امروز مدافعان حرم در دفاع از حرم و تعرضاتی که داعشی ها و کسانی که پیرو اندیشه اسراییل و امریکا هستند؛ جانفشانی می کنند.

وی ادامه داد: روزی هم ممکن است نیاز به قلم باشد و هستند کسانی که در واقع با قلم و بیان شان برای دفاع از اسلام و اعتقادات شان ودفاع از نظام جمهوری اسلامی حرکت های خوبی داشته اند.

 

 

گرجی در خطاب به این جانباز اظهار داشت: جانبازی در حقیقت نوستالوژی شور و شیرینی برای شما است زیرا گرچه بخشی از قصه برای شما دردآور است اما اتفاقی رقم زدید که برای شما شیرین تلقی می شود.

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل حماسه 9 دی استان بوشهر خبرگزاری شبستان قرآن کریم 9 دی طرح ملی فهما فهما حجت الاسلام گرجی روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان کرمان با اشاره آبگیری بخشی از تالاب جازموریان در بارش‌های اخیر گفت: براساس رصد نقشه‌های ماهواره‌ای هشت درصد از وسعت تالاب جازموریان آبگیری شده است.

مجتبی نیک‌ طبع افزود:این تالاب جزو بزرگ‌ترین تالاب‌های آب شیرین کشور محسوب می‌شود و خاصیت آن جذب آب به‌ صورت یک اسفنج است که نه‌ تنها موجب تغذیه گیاهان سطح تالاب در فصول خشک ‌سال می‌شود بلکه از تبدیل این محل به کانون گرد و غبار هم جلوگیری می‌کند.

وی بیان کرد تالاب جازموریان با ۱۰۸ هزار هکتار مساحت از طریق آورده سالانه رودخانه‌های هلیل رود استان کرمان و بمپور استان سیستان و بلوچستان آبگیری می‌شود و سال هاست که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی گرد و غبار جنوب شرق کشور شناخته می شود.

در بارش‌های اخیرهشت درصداز وسعت تالاب جازموریان آبگیری شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب