Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بهبهان از اهدای دو هزار شاخه گل نرگس به مقام شامخ شهدای حماسه هویزه همزمان با سی و نهمین سالگرد گرامیداشت شهدای این حماسه خبر داد. امین محمدی بردی‌زاده، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بهبهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: به مناسبت سی و نهمین سالگرد شهدای هویزه، دانشجویان دانشگاه صنعتى خاتم الانبیاء بهبهان در محل یادمان حاضر و دو هزار شاخه گل نرگس به مقام شامخ شهدا اهدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بردی‌زاده اضافه کرد: اهدای دو هزار شاخه گل نرگس به مناسبت گرامیداشت حماسه هویزه برای نخستین بار انجام و همزمان با برداشت این گل در نرگس زار‌های بهبهان صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است، یکی از قدیمی‌ترین نرگس زارهاى طبیعی ایران در شهرستان بهبهان واقع شده و با بوی مطبوع، زبانزد خاص و عام است که قدمت آن نیز به قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد.

نرگس زار‌های بهبهان در حال حاضر از جمله مناطق مهم و باسابقه رویش و پرورش گل نرگس است و از نرگس زار‌های طبیعی و معروف ایران به شمار می‌آیند. گل دهی نرگس همه ساله از نیمه دوم سال آغاز و تا پایان بهمن و گاهی نیز تا نیمه اول اسفندماه در بهبهان ادامه دارد.

در نرگس زار‌های بهبهان چهار نوع گل نرگس شناسایی شده که نرگس «شهلا» وسعت بیشتری را در این مناطق به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اهدای گل شهدای هویزه دانشگاه صنعتی بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد