Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رعایت حدود شرعی هیچ محدودیت درمانی ایجاد نمی‌کند و احکام شرعی در بیمارستان‌ها باید رعایت شود.

آیت‌الله محمدباقر لائینی در همایشی به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار که در معاونت درمان سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه هر پرستاری دغدغه بیماران بوده که ما آن را به خوبی ارج می‌نهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه امروزه برکات سپاه در همه حوزه‌ها به ویژه درمان و سلامت نقش آفرین است، تصریح کرد: امروزه مراکز درمانی به صورت مدرن، مجهز و با کادر مجرب حاضر در تهران و استان‌ها نشان دادند که مدیریت جهادی در هر زمینه‌ای ورود پیدا کند، آن زمینه به یک موفقیت خوب مبدل می‌شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: سپاه باید وجهه علمی قضیه را جدی بگیرد و هر جا هم پای سپاه در کار است علم هم قوی‌تر خواهد شد بنابراین ما انتظار داریم ورود سپاه از نظر تخصص، کیفیت کار با بالاترین سطح و پذیرش انواع بیمه‌ها در حوزه درمان باید کارآمدتر شود.
 لائینی با اشاره به اینکه روز پرستار یک روز جهانی بوده است، ادامه داد: طبق فرمایش امام سجاد (ع) عمه من از من پرستاری کرده است بنابراین ما به چنین روزی که متعلق حضرت زینب (ع) افتخار خواهیم کرد و آرزوی سلامتی هم برای پرستاران زحمتکش کشورمان داریم.
 ۵ درمانگاه به درمانگاه های استان، طی شش سال اخیر اضافه شد 
سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه این همایش اظهار کرد:  طی شش سال اخیر ۵ درمانگاه به درمانگاه‌های استان اضافه شد که از این تعداد یک درمانگاه با کمک یک خیر در سیمرغ احداث شده است.
وی عنوان کرد: یکی از وقف‌هایی که از گذشته مرسوم بود، ساخت بیمارستان و درمانگاه بوده و امروزه تامین آن‌ها بسیار هزینه‌بر است بنابراین سپاه کربلا در امر درمانی جزء استان‌های پیشرو بوده است.
فرمانده سپاه کربلا مازندران بیانکرد: پزشکان دارای بورد تخصص و فوق تخصص در مراکز درمانی به تعداد  کافی وجود دارند و اکثر آن‌ها نیروهای حقوق بگیر سپاه هستند.
بابایی تصریح کرد: یکی از آثاری که بر جای خواهد ماند وقف در بحث درمان است و ما باید امانت‌دار خوبی باشیم، این برکات از شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان وطن و شهدای جنگ  تحمیلی است و ما خود را مدیون آن‌ها می‌دانیم.
 هویت همه مراکز درمانی مازندران در غالب یک شبکه استانی 
مجتبی بلباسی معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپاه کربلا مازندران در ادامه گفت: همه مراکز درمانی مازندران در غالب یک شبکه استانی هویت پیدا خواهند کرد و همه آن‌ها باید پوشش دهنده مراکز دیگر خود باشند بنابراین در این استان این ظرفیت وجود دارد.
وی افزود: مراکزها باید بروزتر، با تجهیزات مناسب‌تر و امکانات رفاهی بیشتر بتوانند رضایت حداکثری بیماران را جلب کنند.
معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپاه کربلا مازندران یادآور شد: خدمات باید به گونه‌ای باشد که با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت، به مردم تقدیم شود چراکه خدمات مراکز درمانی ما در سپاه کربلا، خدمات بسیار شایسته‌ای بوده  و نظارت کافی هم بر آن وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان سریع سرماخوردگی با بادکش | آیا بادکش با حجامت تفاوت دارد؟

دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حجامت یکی از روش‌های درمانی سنتی محسوب می‌شود که باید قبل و بعد از ان اصولی را رعایت کرد تا بعدا برای بدن مشکلی به وجود نیاورد. حجامت نیز یکی دیگر از شیوه‌های درمانی است که در آن سیستم ایمنی بدن به واسطه خون گیری تحریک و تقویت می‌شود. حسین خیر اندیش متخصص طب سنتی می گوید دو روش حجامت تر و حجامت گرم که همان بادکش هست. هر انبساطی را حجامت می گویند که با خون گیری حجامت تر می شود. او می گوید سرماخوردگی که مادر همه امراض هست با بادکش خیلی سریع درمان می شود.

کد خبر 849347 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها سلامت طب سنتی خبر مهم بیماری - سرما خوردگی حجامت

دیگر خبرها

  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • درمان سریع سرماخوردگی با بادکش | آیا بادکش با حجامت تفاوت دارد؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین