Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت گلف استان اصفهان گفت: برای اولین‌بار از تیم کاملا بومی و اصفهانی در لیگ استفاده کردیم که متعلق به هیأت گلف استان اصفهان است، سعی کردیم با توان خودمان در لیگ برتر شرکت کنیم.

کوروش محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص حضور تیم اصفهان در لیگ برتر گلف اظهار داشت: امسال برای اولین‌بار از تیم کاملا بومی و اصفهانی استفاده کردیم که متعلق به هیأت گلف استان اصفهان است و از بازیکنان سایر استان‌ها استفاده نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت گلف استان اصفهان افزود: سعی کردیم با توان خودمان در لیگ برتر شرکت کنیم، تیمی 6 نفره از بازیکنان حرفه‌ای و جوان گلف اصفهان را تشکیل دادیم و راهی لیگ کردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: سیاسیت هیأت گلف این است که از ظرفیت موجود در اصفهان استفاده کنیم حتی اگر نتایج خوبی کسب نکنیم؛ تلاش می‌کنیم در همه رده‌های سنی و هم در بخش مردان و هم بانوان تیم‌هایی از ورزشکاران اصفهانی تشکیل دهیم.

محمدی با بیان این‌که امیدواریم با همین توان و ظرفیت نتایج خوبی کسب کنیم، گفت: بازی اول در تهران است و پنج‌شنبه با سورتمه تهران بازی داریم؛ تیم 2 روز پیش اعزام شده و دیروز تمرینات خود را در تهران پیگیری کردند.

رئیس هیأت گلف استان اصفهان در مورد افتتاح زمین گلف نقش‌جهان بیان داشت: زمین آماده است، مشکلات رفع شده و کاملا ترمیم شده است، برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده از فضای تبلیغات همزمان با بازی‌ها، با اولین میزبانی در لیگ برتر این زمین افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/63090/ک20/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان لیگ برتر گلف نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین شنبه شب در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز هشتم اردیبهشت، افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران است که در این نمایشگاه، شرکت‌ها و تولیدکنندگان از ۷۰ کشور جهان شرکت دارند و شرکت‌های بوشهری نیز با کیفیت خوبی حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: ۲۰ واحد تولیدی و فعال اقتصادی بویژه در حوزه صادرات‌محور از استان بوشهر در این نمایشگاه مشارکت دارند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از نکات مهم این نمایشگاه، حضور استان در توسعه زنجیره ارزش محصولات راهبردی از جمله آبزیان و خرما است.

باستین تصریح کرد: در ۲ سال اخیر در تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده و امیدوارم با تداوم این روند شاهد بهبود تولید و اشتغال باشیم.

وی اضافه کرد: از تجار و بازرگانان استان بوشهر می‌خواهم که ضمن ارائه توانمندی‌های استان بوشهر، از توانمندی‌های سایر کشورها نیز بازدید و از نقاط قوت آنها نهایت بهره را ببرند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: برپایی نشست‌های دوجانبه با شرکت‌های داخلی و خارجی از دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی یادآور شد: سال گذشته، در حاشیه این نمایشگاه با هیأت اقتصادی روسیه نشست‌هایی برگزار و یک هیأت اقتصادی و بازرگانی نیز از بوشهر به روسیه اعزام و در ارتباط با تبادل تولیدات، رایزنی خوبی انجام شد.

کد خبر 6090443

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!