Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مشاور فرهنگی رئیس جمهور در رشته توئیتی نوشت: اگرچه امریکایی ها برخلاف روح مسیح ، ما را تهدید کرده‌اند اما ما کاخ سفید را نصیحت می کنیم تا سعی نکنند آزموده را دوباره بیازمایند.

 حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور، در رشته توئیتی با اشاره به تهدید توئیتری ایران توسط ترامپ نوشت: امیدواریم سال نوین میلادی پیام‌آور صلح  و امنیت بیشتر برای جهان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه امریکایی ها برخلاف  روح مسیح ، ما را  تهدید کرده‌اند اما ما کاخ سفید را  نصیحت می کنیم تا سعی نکنند آزموده را دوباره بیازمایند. آمریکا در این لحظات حساس در آستانه یک انتخاب بزرگ و دشوار قرار گرفته است.

او ادامه داد: آنها می توانند در دنیای کهن خود درجا بزنند و زورگویی پیشه‌کنند و در نتیجه  اعتبار آمریکا و انتخابات را در قمار جنگ طلبی ببازند یا مصالحه را انتخاب کنند  وبه فرایند مذاکرات چندجانبه بازگردند تا سال جدید را به آغازی نوین در مناسبات جهانی پیوندبزنند.

آشنا در توئیتی دیگر نوشت: ما برای هر دوحالت آمادگی داریم اما صلح حقیقی را ترجیح می دهیم. جهان می تواند امن ترباشد اگر امریکا به دیپلماسی بازگردد وبه تعهدات خود عمل کند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم

۲ هنرمند شناخته‌شده عرصه موسیقی روز بیستم اردیبهشت سال جاری پس از مدت‌ها دوری از اجرا‌های مشترک، کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان یزدانیان و حسام اینانلو ۲ هنرمند برگزیده و شناخته‌شده موسیقی روز بیستم اردیبهشت بعد از مدت‌ها دوری از اجرا‌های مشترک، کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کنند.


دراین کنسرت که با مدیریت هنری مسعود برزی و سعید برزی برگزار می‌شود، پیمان یزدانیان نوازنده پیانو و حسام اینانلو نوازنده کمانچه به اجرای قطعاتی می‌پردازند.


پیمان یزدانیان و حسام اینانلو چندین سال است که به صورت مستمر تجربیات موسیقایی خود را در قالب همنشینی‌های بداهه با یکدیگر تقسیم می‌کنند. حاصل استمرار این همکاری، رسیدن به بیانی مشترک از ۲ دنیای موسیقایی متفاوت بوده و تاکنون با چند اجرای رسمی در تالار وحدت و مجموعه‌های دیگر همراه شده است.


پیمان یزدانیان بیش از ۲۰ سال است که به آهنگسازی در حوزه موسیقی کلاسیک و همچنین نوازندگی پیانو مشغول و آثارش توسط نوازندگان و ارکستر‌های مختلف در فرانسه، چین، ایتالیا و ایران روی صحنه رفته و در کنار آن رسیتال‌های متعدد پیانو نیز اجرا کرده است. او تا کنون شش آلبوم با عنوان‌های «برداشت»، «برداشت دوم»، «گذر»، «همراه با باد»، «سوئیت‌ها» و «از انعکاس شهر‌های دور» را منتشر کرده است.


حسام اینانلو نیز که سابقه همکاری با گروه «شیدا» (به سرپرستی شادروان محمدرضا لطفی) و گروه «ماهریز» و «نهفت» را دارد تا کنون چهار اثر به نام «رهگذار»، «صبح امید»، «در آئینه اوهام» و «چارراه» منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • زبانه کشیدن شعله‌های آتش حق طلبی از دانشگاه‌های کلمبیا و اوهایو
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • لیورپول با آرنه اسلوت قمار می‌کند؛ آن‌ها به برنده‌ای مثل توماس توخل نیاز دارند
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام