Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سهم خدمات حمل‌ونقل از تولید ناخالص ملی حدود ۹ درصد و در مقابل هزینه خسارات سوانح رانندگی بیش از هفت درصد تولید ناخالص ملی است، تصریح کرد: تلاش برای کاهش سوانح جاده‌ای حرکت در مسیر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرتضی باقری در جلسه مشترک کمیسیون ایمنی راه‌ها اظهار کرد: اهمیت موضوع امدادرسانی سریع با هدف کاهش تلفات پس از وقوع سوانح در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: خسارات ناشی از سوانح جاده‌ای بیش از هفت درصد تولید ناخالص ملی و سهم خدمات حمل‌ونقل از تولید ناخالص ملی حدود ۹ درصد است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران افزود: هرچقدر برای ارتقاء ایمنی جاده‌ای تلاش کنیم در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی حرکت کرده‌ایم.

کد خبر 403861

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادفات رانندگی تولید ناخالص داخلی وزارت راه و شهرسازی اقتصاد مقاومتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز

رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، وی گفت: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس درمحدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است که مسافران باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

دیگر خبرها

  • فرانسه جایگاه خود را بین ۱۰ اقتصاد برتر از دست می‌دهد
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت