Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در ۹ ماهه‌ گذشته با اقدامات صورت گرفته از سوی شورای حل اختلاف ویژه زندان جیرفت و با همکاری دادستان و مقامات قضایی این شهرستان، ۱۴ مورد رضایت در خصوص محکومین به قصاص صورت گرفته است. تاریخ انتشار: 10:06 - 12 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۲۵۲۳

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه دادستان مرکز استان و جمعی از معاونان از زندان جیرفت بازدید کرد و به صورت چهره به چهره درخواست‌های مددجویان زندانی را مورد رسیدگی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یدالله موحد در سومین روز سفر به جنوب استان کرمان و در پایان بازدید از زندان جیرفت اظهار داشت: خوشبختانه طی ۹ ماهه‌ گذشته با اقدامات صورت گرفته از سوی شورای حل اختلاف ویژه زندان جیرفت و با همکاری دادستان جیرفت و مقامات قضایی شهرستان، ۱۴ مورد رضایت در خصوص محکومین به قصاص صورت گرفته است که از این تعداد ۶ نفر آزاد و مابقی نیز در شرف آزادی هستند.

رئیس شورای قضائی استان کرمان گفت: از ابتدای سال تاکنون با تلاش‌های صورت گرفته در کمیته صلح و سازش زندان، ۱۰۵ مورد توافق بین طرفین پرونده‌ها از طریق صلح وسازش ایجاد شده است که این امر موجب آزادی اکثر این افراد از زندان جیرفت شده است.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان تصریح کرد: شاهد کاهش ۱۲ درصدی ورودی به زندان جیرفت طی ۹ ماهه‌ سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم

بیشتر بخوانید: آرمان با اعطای فرصت از سوی اولیای دم قصاص نشد

موحد همچنین در خصوص عملکرد شورای حل اختلاف ویژه زندان در جنوب استان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۱۲ فقره پرونده به این شورا‌ها ارجاع شده که تعداد ۲۹۲ مورد بین اصحاب دعوا سازش برقرار شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان کرمان قصاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال سپاهان به نظر می‌رسید خیلی راحت‌تر از چیزی که اتفاق افتاد، موفق به شکست حریف دسته اولی خود شود که در رتبه سیزدهم لیگ آزادگان قرار دارد.

با این حال سپاهان که دل به گل کاوه رضایی در نیمه اول خوش کرده بود، در دقیقه 89 با شوتی کم نظیر غافلگیر شد و در حالی که همه در انتظار ضربات پنالتی بودند، سپاهانی‌ها با اشتباه بازیکن استقلال و کم تجربگی‌ای که انجام داد، به یک پنالتی رسید ودر دقیقه 117 گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

در واقع به همین دلیل هم بود که سیاوش اکبرپور در پایان مسابقه از عملکرد بازیکنانش رضایت داشت. سپاهان و استقلال ملاثانی از هیچ منظری قابل مقایسه با هم نیستند و بی‌شک برای اکبرپور که در سال‌های ابتدایی دوران مربیگری خود قرار داد، بازنده شدن مقابل تیم قدرتمند، پرستاره و متمول سپاهان رضایت‌خاطر و امیدواری به آینده‌ای را به همراه داشته که سبب شد در پایان مسابقه یکی یکی با سپاهانی‌ها گرم بگیرد و سپس به سمت بازیکنان خودی برود و به آنها بابت نمایشی که داشتند خسته نباشید بگوید.

ویدئو: 331136

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود