Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@02:42:48 GMT

۷۷ درصد مدارس کاشان خیّرساز است

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۸۸۰۴

۷۷ درصد مدارس کاشان خیّرساز است

«علی‌اکبر مرتضایی» گفت: ۷۷ درصد از مدارس کاشان را خیرین با امکانات دانشگاهی ساخته‌اند و این نشان از همت بالای این مردم در توسعه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «علی‌اکبر مرتضایی» در آیین افتتاح نخستین دفتر تسهیل‌گری و توسعه شهری کاشان گفت: حضور مدیران ارشد کشوری و استانی در کنار ما سرعت توسعه در کاشان را چند برابر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون استاندار و فرماندار کاشان افزود: افتتاح دفتر تسهیل گری و توسعه شهری در کوی حسین‌پور نشان دهنده توجه ویژه مسؤولان شهرستان کاشان به تمامی شهروندان کاشانی است.

 

مرتضایی افزود: امیدواریم در آینده محله‌ای را در کاشان به عنوان کم برخوردار از کالبدهای توسعه‌ای نداشته باشیم و با افتتاح این دفتر بتوانیم خدمات قابل توجهی را به مردم این منطقه ارائه کنیم

 

وی خاطرنشان کرد: کاشان یک برند منحصر به فرد در کشور است و این شهر مردم باانگیزه و با همتی دارد که اگر ما مسئولین یک قدم برای توسعه آن برداریم آن ها ده‌ها قدم برای کمک به ما و سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه برمی‌دارند.

 

مرتضایی با تأکید بر نقش ویژه خیرین در توسعه شهری کرد: ۷۷ درصد از مدارس کاشان را خیرین با امکانات دانشگاهی ساخته‌اند و این نشان از همت بالای این مردم در توسعه دارد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر اردبیل خبرگزاری شبستان سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل قرآن کریم مسجد روز پرستار مسجد حماسه 9 دی خیرین مدرسه سازی فرماندار کاشان مدرسه سازی کاشان مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر میان اداره کل استاندارد و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان، چهارمین دفتر استاندارد و استانداردسازی در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان افتتاح شد.
مهدی پژوهش ارتباط بین نهاد‌های دولتی و مراکز دانشگاهی و علمی را برای سرعت بخشیدن به سیر پیشرفت و تعالی کشور لازم دانست و افزود: بر اساس مصوبات شورای عالی استاندارد استان و شورای سیاست‌گذاری تدوین و ترویج استاندارد، در این مراکز، دفاتر ارتباط با استاندارد راه‌اندازی و تفاهم نامه‌های همکاری منعقد می‌شود.
وی افزود: از اهداف مهم این دفاتر، آگاه‌سازی و آموزش همگانی در خصوص استاندارد، مشارکت در فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی استاندارد‌های پژوهش محور ملی و بین المللی، عضویت در کمیته‌های فنی متناظر به عنوان یک عضو فعال در بررسی پیش نویس استاندارد‌ها و ارائه نظرات اصلاحی، ترویج استاندارد‌ها و ارتباط مستقیم کارشناسان استاندارد، دانشجویان و پژوهشگران با این دفتر است.

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟
  • هشتاد درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند