Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش مصطفوی در خصوص رفتن تاج از ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از ابتدا هم مخالف استعفای تاج از ریاست فدراسیون فوتبال بودم چون شرایط استعفا وجود نداشت. در حال حاضر با بحران داخلی که مربوط به انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال مربوط می‌شود مواجه هستیم. به هر حال مهدی تاج با بیماری مواجه بود و چون مجوز پزشکی را هم داشت تصمیم به کناره‌گیری از ریاست فدراسیون گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: در گذاشتن سرپرست فدراسیون فوتبال با توجه به مشکلات فراوانی که داریم باید آدمی در راس کار قرار می‌گرفت که هم ابعاد داخلی فوتبال و هم بعد خارجی را متوجه باشد. امیدوارم دوستان موفق شوند هر چند که کار سختی در پیش دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب سرمربی برای تیم ملی فوتبال تصریح کرد: ویلموتس مربی بود که دنبال زیاده خواهی بود. باید آدمی مثل تاج در راس کار قرار می‌گرفت که ابعاد فوتبال را بلد باشد. اشخاصی که خیلی موضوعات ریز فوتبال را بلد باشند در فدراسیون کم هستند. در نهایت معتقد هستم در شرایط فعلی قلعه‌نویی بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی است هر چند که مسئولان سپاهان با حضورش در تیم ملی مخالفت خواهند کرد. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی قلعه نویی تیم ملی داریوش مصطفوی فدراسیون فوتبال قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی

به گزارش ورزش سه، کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین جلسه خود که با حضور میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران، در دوحه برگزار شد، تصمیمات جدیدی را تصویب کرد.

در ابتدای این جلسه، اعضای کمیته از توانمندی‌ بالای فدراسیون قطر برای برگزاری جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا تقدیر کردند.

همچنین در ادامه تصویب شد که از فصل آینده جوایز انفرادی جدیدی از جمله جایزه بهترین بازیکن زن لژیونر خارج از قاره و بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا به جوایز بهترین بهترین‌های آسیا اضافه شود.

دیگر خبرها

  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی