Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:43:05 GMT

جولان سگ‌های ولگرد دغدغه شهروندان ابهری

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۹۱۵۶

جولان سگ‌های ولگرد دغدغه شهروندان ابهری

ایسنا/زنجان معاون خدمات شهری شهرداری ابهر گفت: سگ‌های ولگرد از سطح شهر ابهر جمع‌آوری می‌شود.

جواد شاه‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرداری ابهر جهت رفع دغدغه شهروندان درخصوص وجود سگ‌های بلاصاحب در معابر عمومی و ایجاد رعب و وحشت برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان، اقدام به جذب پیمان‌کار بخش خصوصی جهت زنده‌گیری سگ‌ها کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که در همین راستا شهرداری با اختصاص یک دستگاه نیسان و دو نفر نیرو آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است، ادامه داد: تعداد ۷۰ قلاده سگ در هفته اخیر از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

این مسئول با بیان این‌که سگ‌های ولگرد سگ‌هایی هستند که تحت مراقبت شخص مشخصی نبوده و آزادانه در خیابان‌ها پرسه می‌زنند، ادامه داد: ترشحات بزاق، ادرار و خون این سگ‌ها می‌تواند شامل ویروس‌ها، میکروب‌ها و انگل‌هایی باشد که باعث ابتلا انسان به بیماری شود.

معاون خدمات شهری شهرداری ابهر، با اشاره به این‌که طبق دستورالعمل وزارت کشور اطلاع و کشتار سگ‌ها غیرقانونی است، ادامه داد: سگ‌های جمع‌آوری شده باید حتماً زنده‌گیری شوند. طبق دستورالعمل‌ها در زنده‌گیری سگ‌های ولگرد چندین اداره و ارگان مسئولیت و وظایفی دارند که همه آنها باید شهرداری را در دستیابی به این اهداف یاری دهند.

شاه‌محمدی خاطرنشان کرد: از همشهریان درخواست می‌شود در صورت نیاز با شماره تلفن‌های ۴_۳۵۲۷۹۰۰۰ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان سگ های ولگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد

آفتاب‌‌نیوز :

لایحه افزایش نرخ‌های کرایه تاکسی، در اسفندماه سال گذشته تقدیم شورای شهر اهواز شد که با گذشت بیش از ۲ ماه، میزان نرخ کرایه تاکسی‌ها مشخص و به تصویب شورا رسید.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز یکشنبه در صحن علنی شورای شهر گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی باید هر چه سریعتر در تابلو‌های سطح شهر نصب شود تا رانندگان و شهروندان مطلع شوند.

امیر صفی خانی افزود: یکی از برنامه‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز در سال جاری نظارت بر نرخ کرایه‌ها بوده و از اعضای شورا و تمام شهروندان انتظار داریم که در این زمینه ما را همراهی کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در امر خدمت رسانی به شهروندان، اتفاقات جدید و بهتری رقم بخورد همچنین تاکسی‌های با کیفیت‌تری وارد ناوگان شود.

وی افزود: اگر راننده تاکسی اقدام به دریافت کرایه بیش از نرخنامه کند قطعا مرتکب تخلف شده و در صورت شکایت مسافران به آن رسیدگی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران