Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلزله صبح امروز در منطقه سنگان خواف سبب شد تا بلافاصله برآوردها و بررسی‌ها با حضور میدانی مدیران بحران استان در منطقه شگل بگیرد. ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، زلزله صبح امروز در منطقه سنگان خواف سبب شد تا بلافاصله برآوردها و بررسی‌ها با حضور میدانی مدیران بحران استان در منطقه شگل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برآوردهای اولیه حاکی از این است که این زلزله خوشبختانه تاکنون خسارتی نداشته اما به دلیل اینکه منطقه جغرافیایی محل وقوع زلزله بسیار وسیع است ارزیابی‌ها همچنان ادامه دارد.

زلزله خسارتی به زیرساخت‌های معدنی خواف وارد نکرده استتشکیل ستاد مدیریت بحران در خواف پس از زلزله؛ ارزیابی‌های محلی ادامه داردزلزله خراسان رضوی تا این لحظه خسارت جانی نداشته است

مجتبی محمودی؛ سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این زمینه به تسنیم اظهار داشت:ارزیابی 23 روستا حاکی از عدم خسارت جانی و نیز خسارت مالی جدی در مناطق زلزله زده است. برخی گزارش‌ها صرفا حکایت از تلفات دامی دارد.

مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی و مدیرعامل هلال احمر استان هم اینک با بالگرد امدادی هلال احمر از مشهد برای بازدید و ارزیابی منطقه زلزله زده و روند امدادرسانی به خواف اعزام شدند.

انتهای پیام/282/ ت

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر