Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادواره شهیدان فتوحی و علی محمدی با حضور و سخنرانی حسن عباسی، کارشناس مسائل سیاسی در اردکان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ طبق سنوات گذشته، مراسم بزرگداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و معظم، مهدی فتوحی و میرزا مهدی علی محمدی در شهرستان اردکان برگزار خواهد شد.

این مراسم روز جمعه، سیزدهم دی‌ماه سال جاری همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با سخنرانی «دکتر حسن عباسی»، کارشناس مطرح مسائل سیاسی و رئیس اندیشکده یقین و مداحی «امیر عباسی» در محل مسجد حضرت امام سجاد (علیه‌السلام) شهرک حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اردکان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که شهید میرزا مهدی علی‌محمدی اردکانی فرزند رمضانعلی در تاریخ 20 دی‌ماه 1365 در منطقه شلمچه و در عملیات کربلای 5 بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش بر دوش مردم قدرشناس تشییع و در گلزار شهدای اردکان به خاک سپرده شد همچنین شهید مهدی فتوحی اردکانی فرزند محمدعلی به عنوان تنها شهید امنیت استان یزد در تاریخ 11 دی‌ماه 1390 در منطقه میبد در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مورد اصابت تیر قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای اردکان به خاک سپرده شد.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل خبرگزاری شبستان حماسه 9 دی استان بوشهر قرآن کریم طرح ملی فهما 9 دی شهدای امنیت امیر عباسی شهرستان اردکان شبستان یزد اردکان شهدای دفاع مقدس حسن عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228476 برچسب‌ها استان یزد شهید گمنام یادواره فرهنگی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان