Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام  و المسلمین سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در بدو ورود به استان البرز در جمع خبرنگاران، درباره اهداف سفر خود به این استان اظهار داشت: این سفر در چارچوب سفرهای استانی انجام شد که دیدار با همکاران قضایی، اداری و سازمان های وابسته قوه قضائیه،  شرکت در جمع مدیران پر تلاش استان ها که خدمتگزاران مردم هستند، آشنا شدن با سخنان، نظرات و دیدگاه های مدیران و شرکت در شوراهای اداری استان ها  از اهداف این سفرها است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ البرز دارای  جمعیت زیاد، ، تنوع جمعیتی و  یکی از قطب های مهم صنعتی و کشاورزی کشور است که به ویژه در حوزه علم و فناوری استان گام های مهمی در آن  برداشته شده است.

رئیسی گفت: آشنایی با برخی مشکلات در این استان به دلیل وضعیت مهاجر پذیری آن می تواند برای همه مسوولان به ویژه ما که در جایگاه مسوولیت قضایی کشور هستیم مفید و موثر باشد.

وی با بیان این که از دیدگاه های نماینده ولی فقیه در این استان، استاندار و مسوولان قضایی آن استفاده خواهیم کرد، افزود: سفرهایی از یک ماه قبل  توسط همکاران ما به شهرستان های استان انجام شده و  اکنون  نیز هیات هایی در حال بررسی وضعیت استان هستند.

رییس قوه قضائیه  خاطرنشان کرد: در شورای عالی قوه قضائیه گزارش هیات های اعزامی را خواهیم شنید و در جهت حل مشکلات گام برمی داریم تا به توسعه یافتگی استان کمک شایسته ای را داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در سفر یک روزه خود به استان البرز مشکلات قضایی و زندان های استان بررسی خواهند کرد.

برچسب‌ها البرز رئيسي قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز رئيسي قوه قضاییه البرز رئيسي قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد

ایسنا/البرز مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از ثبت بیش از ۲۱۴ میلیون تردد بین استانی از محورهای مواصلاتی استان البرز در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی زندی فر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با اعلام این خبر گفت: از مجموع بیش از یک و نیم میلیارد تردد ثبت شده توسط سامانه های ترددشمار در کل کشور، استان البرز در سال ۱۴۰۲ با ثبت ۲۱۴ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۸۵۷ تردد بین استانی رتبه دوم تردد در کل کشور را ثبت کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: براساس آخرین آمار ثبت شده از سامانه های ترددشمار در استان البرز در سال گذشته ۱۰۷ میلیون و ۷۷ هزار و ۹ وسلیه نقلیه وارد استان البرز شده و ۱۰۷ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۸۴۸ وسیله نقلیه از استان خارج شدند که این آمار پس از استان تهران رتبه دوم را به استان البرز اختصاص داده است.

زندی فر خاطر نشان کرد: بر همین اساس استان البرز با دارا بودن نیم درصد از کل راه های کشور در سال گذشته ۱۳.۵ درصد از کل تردد بین استانی کشور را به نام خود ثبت کرده است.

مدیر کل راهداری البرز گفت: استان های مرکزی، قم و قزوین پس از تهران و البرز رتبه‌های سوم تا پنجم تردد بین استانی را به خود اختصاص داده‌اند.

گفتنی است استان البرز با مجموع ۱۶۶۶ کیلومتر راه در مسیر حداقل ۱۴ استان کشور قرار دارد. این استان با نیم درصد از کل راه های کشوریکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد