Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رئیسی به رصد مشکلات استان البرز از یک ماه پیش به واسطه اعزام هیئت هایی به این منطقه اشاره کرد و گفت: توسعه در تمامی استان های کشور هدف ماست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس قوه قضائیه پیش از شرکت در جلسه شورای اداری استان البرز در جمع خبرنگاران، هدف از سفر به کوچک ترین استان کشور را آشنایی با مشکلات و چاره اندیشی برای آنها عنوان کرد و گفت: با همکاری دستگاه قضا در البرز، از سازمان های وابسته قوه قضائیه نیز بازدید خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با اشاره به حضور در شورای اداری البرز به واسطه توجه به نظرات مدیران استان اشاره کرد و افزود: با توجه به تنوع جمعیتی استان البرز و همجواری با پایتخت شاهد تلاش مسئولین برای مرتفع شدن مشکلات هستیم.    وی تنوع جمعیتی استان البرز را در سطح کشور بی نظیر دانست و افزود: البرز قطب صنعت و کشاورزی کشور بوده و در زمینه فناوری حرف های زیادی برای گفتن دارد، البته با توجه به مهاجرپذیری این استان، باید این مسئله مورد توجه ویژه مسئولان قضائی قرار گیرد.    رئیس قوه قضائیه در خاتمه به رصد مشکلات استان البرز از یک ماه پیش به واسطه اعزام هیئت هایی به این منطقه اشاره و تصریح کرد: توسعه در تمامی استان های کشور هدف ما است.      انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز امروز نشست هم اندیشی دهقان شیری، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی  با اساتید و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان دانشگاه خوارزمی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست موضوعاتی در خصوص  پیرامون معضلات و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و آموزش بهداشتی اتباع و مهاجرین خارجی ساکن در استان پرداخته شد.

پیش از این نیز در نشست مشترک معاون مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز و تعدادی از دانشجویان و نخبگان اتباع خارجی ساکن در استان جهت هم اندیشی و بررسی مشکلات و بهره گیری از ظرفیت نخبگان برگزار گردید.

در این جلسه دانشجویان برخی از مشکلات اتباع استان و موضوعات مختلفی همچون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، پزشکی و ... را مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است