Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ارتش سوریه در ادامه عملیات گسترده آزادسازی استان ادلب از وجود و بقایای گروه‌های تروریستی، مواضع آنان را در جنوب و غرب این استان هدف قرار داد. تاریخ انتشار: 12:03 - 12 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۲۵۵۱ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ تحولات در سوریه در هفته‌ها و روز‌های اخیر بر تلاش ارتش سوریه برای پاکسازی استان «ادلب»، به عنوان آخرین دژ گروه‌های تروریستی در این کشور متمرکز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهم‌ترین تحولات سوریه در ساعات اخیر عبارتند از:
*عملیات ارتش سوریه در ادلب ادامه دارد
یگان‌های موشکی و توپخانه‌ای ارتش سوریه در راستای عملیات گسترده مبارزه با بقایای گروه‌های تروریستی در استان ادلب، مواضع آنان به ویژه گروه تروریستی «هیئت تحریرالشام» را هدف قرار دادند.
       • بیشتر بخوانید: مواضع بقایای تروریست‌ها در ادلب زیر آتش نیرو‌های سوری  چند منطقه جدید در ادلب از اشغال تروریست‌ها آزاد شد
ارتش سوریه در جدیدترین عملیات موشکی خود مواضع تروریست‌ها را در روستای «مرعند» و شهر «الناجیه» در «جسر الشغور» در غرب ادلب هدف قرار داد.
*معره النعمان، کانون درگیری ارتش سوریه و تحریرالشام
درگیری میان ارتش سوریه و گروه‌های مسلح وابسته به گروه تروریستی تحریرالشام در نزدیکی «معره النعمان» ادامه دارد. درگیری‌های شدید در این جبهه شامل عملیات هوایی و توپخانه‌ای است.
*کشف تونل زیرزمینی تروریست‌ها در جنوب ادلب
خبرگزاری رسمی سوریه امروز، پنجشنبه ۱۲ دی، اعلام کرد شبکه‌ای زیرزمینی متعلق به تروریست‌ها در مناطق اخیرا پاکسازی شده در جنوب استان ادلب کشف شد.
این شبکه زیرزمینی شامل تونل ها، سنگر‌ها و استحکاماتی است که طول برخی از آن‌ها تا چند ده کیلومتر ادامه داشته و روستا‌ها و منطقه‌های مختلف تحت کنترل تروریست‌ها را به هم متصل می‌کرد.
*جلسه هفته آینده شورای امنیت در مورد ادلب
یک منبع آگاه می‌گوید: "شورای امنیت به درخواست انگلیس و فرانسه هفته آینده جلسه‌ای محرمانه در مورد ادلب برگزار می‌کند. "
*انفجار در الرقه ۷ کشته و زخمی برجای گذاشت
انفجار یک خودروی بمبگذاری شده در شهر «سلوک» استان «الرقه» سبب کشته شدن ۳ غیرنظامی و زخمی شدن دست‌کم ۴ نفر دیگر شد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات سوریه تحولات سوریه ادلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم کامل از حمله بزرگ با موشک خوشه‌ای به مواضع ارتش روس

طبق گفته اوکراینی‌ها محل تجمع نیروهای روسی به وسیله موشک‌های دارای کلاهک خوشه‌ای ATACMS مورد اصابت قرار گرفته، باتوجه به ویدئو حداقل سه موشک در حمله استفاده شده است.اگر به لحظات اول ویدئو توجه کنید در ثانیه دوم پیش از رسیدن موج بمب‌های خوشه‌ای یک برخورد بزرگ دیده می‌شود که در واقع حاصل اصابت کلاهک ‌خوشه‌ای خالی شده موشک ATACMS در فاز آخر است./Viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • فیلم کامل از حمله بزرگ با موشک خوشه‌ای به مواضع ارتش روس
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • پس‌لرزه‌های عملیات وعده صادق؛ اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد