Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@13:44:33 GMT

کرج| حضرت زینب نمونه واقعی الگوی زنان است

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۰۳۷۳

کرج| حضرت زینب نمونه واقعی الگوی زنان است

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: حضرت زینب(س) نمونه واقعی الگو برای زنان است. ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت الاسلام علی عبداللهی در جلسه شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ که پیش از ظهر امروز در فرمانداری ساوجبلاغ برگزار شد با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) و پیرامون شخصیت حضرت زینب(س) که روز گذشته سالروز ولادت این بانوی عظیم الشان بود اظهار داشت: روز ولادت این بانوی گرانقدر در کشورمان روز پرستار نام گرفت که این روز را به این قشر تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قم| حضرت معصومه(س) الگوی زنان جامعه اسلامی هستندقم| حیا و خوش‌خلقی حضرت خدیجه(س) الگوی زنان جامعه باشدچرا حضرت زهرا(س) جامع‌ترین الگوی زنانه تاریخ است؟

وی با اشاره با اینکه موضوع کربلا یک موضوع مهم در تاریخ بشریت است، افزود: بعد از واقعه عاشورا به پاس گرامیداشت این روزها اکنون به حزن و عزاداری یا انجام تعزیه‌خوانی پرداخته می‌شود. 

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه واقعه عاشورا یک واقعه تاریخی است، بیان کرد:  یکی از واقعیت‌های قیام عاشورا انسان‌سازی است، عاشورا یک تاریخ بی‌بدیل برای شکل دادن به شخصیت انسان است.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در واقعه عاشورا زمینه‌ای را فراهم کرد که افرادی که در رکاب ایشان بودند، سلامت وجودی خود را در این راه گذاشتند، گفت: آن‌هایی که در مقابل ایشان قرار گرفتند انسانیت خود را فراموش کردند و تا روزی که تاریخ است این وقایع فراموش نمی‌شود.

عبداللهی با بیان اینکه عمده فرمایشات امام حسین(ع) برای تعیین مسیر سرنوشت‌ساز انسان به سمت روشن‌سازی برای حرکت در مسیر توحید و عبودیت بوده است، افزود: همه زحمات سیدالشهدا(ع) برای نشان دادن شناخت و معرفت در مسیری بوده که هدف توحیدی داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب در مسیر حرکت یک‌ فرد گفت: تمامی انبیا در مقابل قیام آنهایی که برای از بین بردن حرکت تاریخی امامت و ولایت کارهایی انجام دادند، مقاومت کردند.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به واقعه عاشورا و فداکاری‌های حضرت زینب(س) گفت: این بانوی بزرگ و  فداکاری‌هایش نشان داد که انسان‌ها جنسیت برایشان مهم نیست و یک انسان آنقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد که تحولی عظیم در تاریخ فراهم کند و حضرت زینب(س) در تاریخ اینگونه نقشی ایفا کرد.

انتهای پیام/ح

R7810/P1357/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ

فریئری کاپوتی و همکارانش در سری آ تاریخ‌ساز شدند.

طرفداری | برای اولین بار، یک تیم داوری زن، سوت بازی اینتر و تورینو را به دست می‌گیرد.

در یک اتفاق بی‌سابقه در تاریخ سری‌آ ایتالیا، برای اولین بار یک تیم داوری متشکل از زنان، مسئولیت قضاوت یک مسابقه را بر عهده خواهد گرفت. این تیم در دیدار روز یکشنبه بین دو تیم اینتر و تورینو سوت خواهد زد. ماریا سوله فریئری کاپوتیبه عنوان داور وسط، فرانچسکا دی مونته و تیزیانا تراشیاتی نیز به عنوان کمک داوران در این دیدار حضور خواهند داشت.

فریئری کاپوتی که پیش از این به عنوان اولین زن داور در سری‌آ ایتالیا تاریخ‌سازی کرده بود، اکنون با رهبری یک تیم داوری از زنان، گامی دیگر در جهت ارتقای جایگاه زنان در دنیای داوری فوتبال برداشته است. گفتنی است خانم فریئری کاپوتی در مهرماه 1401 و در دیدار ساسولو و سالرنیتانا در هفته هشتم سری آ 2022/23 که با برتری 5-0 ساسولو خاتمه یافت، داور این بازی به عنوان یک زن بود تا او به عنوان اولین داور زن سری آ لقب بگیرد.

روز تاریخی فوتبال ایتالیا؛ قضاوت اولین داور زن در سری آ / عکس

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر