Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@13:44:26 GMT

تعطیلات با ترس و بلاتکلیفی

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۰۴۳۸

به گزارش ایلنا،از بین 16 تیم لیگ، فقط خیال 5 تیم از مربی نیم فصل دوم راحت است. سپاهان با قلعه‌نویی، نساجی با مهاجری، فولاد با نکونام و شاهین با کرستیچویچ وارد نیم فصل دوم می‌شوند. پارس جنوبی هم که به تازگی، هومن افاضلی را انتخاب کرده است. از 16 تیم لیگ، فقط همین 5 تیم خیال راحتی دارند و 11 تیم دیگر،‌ نگران تغییرات روی نیمکت‌شان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یا باید مربی تازه انتخاب کنند و یا تعطیلات را با ترس از پیشنهادات سایر تیم‌ها به مربیان‌شان بگذرانند.

تغییرات احتمالی

تغییر روی نیمکت بعضی تیم‌ها، قطعی است یا حداقل احتمال بسیار بالایی دارد. ذوب آهن از زمان اخراج منصوریان، مربی ندارد و استکی، این تیم را برابر سایپا هدایت کرد. آن‌ها گزینه‌های سرشناس زیادی دارند و شایعاتی درباره حضور دایی و تارتار هم در این باشگاه منتشر شده است. با این حال به نظر می‌رسد نیمکت ذوبی‌ها، به یک گزینه خانوادگی مثل رجب‌زاده یا ابراهیم‌زاده برسد. پیکان، دیگر باشگاهی است که بخاطر نتایج ضعیف اخیر، احتمال زیادی برای تغییر مربی دارد. پیکان از 6 بازی آخرش، فقط یک امتیاز مقابل استقلال گرفته و نزدیک‌ترین تیم، به منطقه سقوط محسوب می‌شود. با توجه به شرایط علی دایی و اصرارش به حضور در تهران، می‌توان او را جدی‌ترین گزینه این تیم دانست. گل گهر هم با وجود یک تغییر روی نیمکت، احتمالا سراغ دومین تغییر هم خواهد رفت. مجید جلالی نتوانسته شرایط این تیم را عوض کند و آن‌ها، گزینه‌های تازه‌ای را بررسی می‌کنند. پیروزی در بازی عقب افتاده با ماشین سازی و کمبود گزینه‌های در دسترس، شاید تا پایان تعطیلات باعث نجات جلالی شود.

دو راهی دشوار

در گروهی از تیم‌ها تغییر قطعی نشده اما احتمال آن جدی است. سه بازی و سه پیروزی برای ساکت الهامی، باعث شده تراکتوری‌ها اعلام کنند نیم فصل دوم با هدایت او وارد زمین می‌شوند. هر چند زنوزی پیش از این، همین حرف را درباره تقوی و دنیزلی هم زده بود و بعید است تراکتورسازی، فصل را با الهامی به پایان برسانند. اولین باخت، می‌تواند کاملا اوضاع را برای او عوض کند. با این حال الهامی، شانس زیادی دارد تا پایان تعطیلات و شروع نیم فصل دوم روی نیمکت تراکتورسازی باقی بماند. استقلال هم فعلا بدون مربی است. نه استراماچونی برگشته و نه فرهاد مجیدی، حاضر شده سرمربیگری باشگاه را بپذیرد. چندمین مرحله از مذاکرات استقلال و استراما، با مذاکره کننده‌های تازه از طرف باشگاه آغاز شده و هنوز، سرنوشت نیمکت این تیم مشخص نیست. اگر استراماچونی برنگردد، آن‌ها سراغ گزینه‌هایی مثل اسکوچیچ یا مربیان داخلی برای هدایت تیم‌شان می‌روند. نفت مسجد سلیمان هم یا وجود وضعیت خوب در جدول، فعلا اوضاع نامعلومی برای نیمکتش دارد. تارتار بخاطر مشکلات مالی باشگاه، پس از بازی آخر خداحافظی کرده است. مسئولان باشگاه، در حال راضی کردن او برای بازگشت هستند اما رسیدن یک پیشنهاد خوب از طرف تیم‌های بدون مربی می‌تواند شرایط را تغییر دهد و نفتی‌ها، مجبور به پیدا کردن یک مربی تازه شوند.

بعید اما نگران کننده

بعضی تیم‌ها هم شرایط با ثبات‌تری دارند، هر چند هنوز نگران هستند. صدرنشین نیم فصل اول لیگ، علاقه‌ای به تغییر سرمربی ندارد. کالدرون هم تا امروز، تلاشی برای فسخ قرارداد نکرده اما اختلافات او با پرسپولیس بر سر مسائل مالی و عدم تعهد باشگاه، جدی شده است. پرسپولیسی‌ها نگرانند رفتن کالدرون از ایران، بازگشتی نداشته باشد. به احتمال زیاد، پرسپولیسی‌ها بتوانند اختلافات‌شان با کالدرون را حل کنند، با این حال احتمال کمی هست که سرنوشت کالدرون و پرسپولیس هم به نقطه‌ای شبیه استقلال و استراما برسد. در آن صورت، پرسپولیسی‌ها باید سراغ گزینه‌های تازه‌ای بروند. صنعت نفت هم علاقه‌ای به از دست دادن اسکوچیچ ندارد ولی مشکلات مالی و رسیدن پیشنهادات خوب به این مربی کروات، می‌تواند باعث جدایی‌اش شود. گفته می‌شود اسکوچیچ، با پرداخت مبلغی حدود 140 هزار یورو می‌تواند قراردادش را فسخ کند که این رقم در صورت مربی نداشتن استقلال یا پرسپولیس، برای‌شان رقم بالایی محسوب نمی‌شود. شهرخودرو هم مثل صنعت نفت، از مربی‌اش رضایت کامل دارد و با چالش نگه داشتن او روبروست. به خصوص اگر برانکو و تیم ملی به توافق نرسند، یحیی تبدیل به گزینه اصلی خواهد شد. در تبریز، ماشین سازی و خطیبی شرایط بدی ندارند. هر چند شایعه شده رابطه او و زنوزی، مثل سابق نیست و شاید سرمربی دومین تیم شهر، تصمیم به جدایی بگیرد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ذوب اهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان، مشاور مالک میلان، ماموریت پیدا کردن بهترین مربی برای این باشگاه در فصل بعد را دارد. 

بعد از مخالفت هواداران با جولن لوپتگی و در حالی که آنتونیو کونته نیز با ناپولی به توافق رسیده، حالا تیاگو موتا گزینه شماره یک روسونری محسوب می شود. مربی ای که با بولونیا فراتر از انتظارات نتیجه گرفته و همه را بهت زده کرده است.

توتواسپورت نوشته است که زلاتان این روزها همه توجه خود را به سمت تیاگو موتا معطوف کرده است. این در حالی است که سرمربی ایتالیایی- برزیلی که احتمالا بولونیا را به لیگ قهرمانان اروپا خواهد رساند (بولونیا رتبه چهارم جدول را دارد)، با یوونتوس مذاکرات پیشرفته ای داشته است. 

به این ترتیب زلاتان سعی خواهد کرد هر طور شده نظر تیاگو را تغییر دهد و در واقع این اولین چالش بزرگ او به عنوان مشاور ارشد مالک باشگاه است. مارک فن بومل، سرمربی فعلی آنتورپ، نیز دیگر گزینه مورد علاقه او است.

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد