Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مراسم باشکوه با حضور استاندار آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، خانواده های معظم شهدا و مردم قدرشناس، مسوولان لشکری و کشوری و مسوولین بنیاد شهید در مسجد طوبی تبریز برگزار شد.

مردم شهید پرور تبریز و همرزمان این شهید با شرکت باشکوه در این مراسم و قرائت قرآن و فاتحه یاد و نام این شهید خلبان را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایرنا،  روز چهارشنبه مورخه ۴ دی‌ماه سال جاری یک فروند جنگنده میگ ۲۹ ارتش درحین انجام ماموریت در ارتفاعات سبلان دچار سانحه شد.
در این سانحه که به دلیل شرایط بد جوی رخ داد، با وجود اعزام تیم‌های مختلف جستجوگر از تکاوران و یگان‌های هوانیروز ارتش و سپاه، هلال احمر، کوهنوردان محلی و مردم منطقه، شناسایی محل سقوط جنگنده و یافتن اطلاعات از وضعیت خلبان به سختی انجام شد و سرانجام ظهر جمعه، شهادت خلبان محمدرضا رحمانی محرز شد.

شنبه ۷ دی پیکر شهید رحمانی در تبریز تشییع و یکشنبه مراسم وداع با آن شهید در ستاد نیروی هوایی ارتش در تهران برگزار شد.

برچسب‌ها مسجد شهید سقوط جنگنده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجد شهید سقوط جنگنده مسجد شهید سقوط جنگنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی

۸ اردیبهشت مصادف است با سالروز شهادت خلبان شهید علی‌اکبر شیرودی؛ خلبان نامداری که رکورددار بیشترین ساعت پرواز جنگی با بالگرد در جهان است.

به گزارش ایسنا، قسمتی از مستند «در لباس سربازی» درباره ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه این شهید را که در فضای مجازی دست ببه دست می‌شود، ببینید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • ببینید/ خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت!
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران