Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:01:40 GMT

طرح‌های برقرسانی در ۳۸ منطقه اندیمشک اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۰۷۴۰

طرح‌های برقرسانی در ۳۸ منطقه اندیمشک اجرا شد

سعید هیبت الله پور پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها در قالب توسعه روشنایی، احداث و اصلاح شبکه با هدف رفاه شهروندان اجرایی شد.

وی  گفت:طرح های مختلفی نیز در راستای بهینه سازی شبکه برق در شهرهای تابعه شهرستان اجرایی شده که اجرای چندین طرح توسعه شبکه برق در شهر چم گلک از جمله این طرح ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اجرای طرح های توسعه ای مختلف در حوزه برق شهرستان در سال های اخیر ضمن تامین برق پایدار در بسیاری از مناطق و توسعه روشنایی ،سبب رفع بخش زیادی از مشکلات مناطق مختلف شهرستان از جمله مناطق حاشیه ای شهر شده است.

شهرستان اندیمشک بیش از ۴۵ هزار مشترک برق دارد.

برچسب‌ها اندیمشک خوزستان برق رسانی توسعه پایدار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اندیمشک خوزستان برق رسانی توسعه پایدار اندیمشک خوزستان برق رسانی توسعه پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  ، شبکه مخابراتی شهرستان  گنبد با حضور تیمهای تخصصی مخابرات از سراسراستان ، در یک عملیات بسیجی ، جهادی بطور کلی ترمیم و بازسازی شد.
دکتر غلامعلی شهمرادی  که در مراسم آغاز این حرکت جهادی سخن می گفت :هدف از اجرای این عملیات را رفع مشکلات شبکه که باعث اختلال در ارتباط مخابراتی می شد دانست و افزود: ابعاد مختلف ضرورت ارتباطات بر همه مردم ومسئولین تبیین شده و مخابرات در بحث ایجاد امنیت ، ارتقاء سلامت و آموزش نقش بی بدیلی داشته است .
وی گفت درخصوص نقش مخابرات در تامین  امنیت همانطور که حوزه های امنیتی ونظارتی واقف هستند میتوان ایجاد چتر امنیتی قوی در نقاط مرزی را ذکر کرد و در این مورد با استفاده از فناوری های روز دنیا بر بستر زیرساختهای ایجاد شده توسط مخابرات فعالیتهای ارزنده ای صورت می گیرد .  
مدیر مخابرات منطقه گلستان اولویت مخابرات در حال حاضر را توسعه شبکه فیبرنوری دانست وگفت : رویکردی متناسب با فناوریهای کاربردی و به روز در حوزه ارتباطات ومخابرات تعریف شده که زیرساخت آن توسعه فیبرنوری بوده و مخابرات بعنوان متولی تامین ارتباطات در این بخش فعالیت های مستمر و جدی را در سالهای اخیر به انجام رسانده و ادامه دارد . 
وی افزود : طی دوسال اخیر سرمایه گذاری های زیادی در توسعه فیبرنوری در جای جای استان صورت گرفته که منجر به اتصل همه شهرستانهای به فیبرنوری شده و ما این توسعه را تداوم می دهیم در واقع گسترش در همه جغرافیای استان شامل همه شهرستان ها وروستاها می باشد که قریب 500 روستا از 1000 روستا متصل به فیبرنوری هستند ودراین شاخص جزء مخابراتهای برتر محسوب می شویم . 
مدیر مخابرات منطقه گلستان  با اشاره به شعار سال 1403  که افزایش تولید با مشارکت مردم است ، نقش حوزه مخابرات  وارتباطات را در  اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال وهر اتفاقی که در بحث تولید وتوسعه بیفتند بسیار مهم توصیف کرد. 
وی یکی از کارهای بسیار مهم در مخابرات را نگهدای وپشتیبانی شبکه دانست وگفت : ما در حفظ شبکه ونگهداری با مشکلات زیادی مواجهه هستیم وفرسودگی شبکه هزینه های مخابرات را چندین برابر کرده است اما خدمت رسانی به مردم از اولویت های ما بوده که با تامین ملزومات و فعالیت شبانه روزی بهترین خدمات را ارائه خواهیم داد .  
دکتر غلامعلی شهمرادی عملیات جهادی را یک ابتکار و فعالیت نوآورانه قلمداد کرد و گفت : این حرکت ارزنده در مخابرات منطقه گلستان برای اولین بار در کشور از سال گذشته شروع شده و پنجمین مرحله آن درشهرستان گنبد به سرانجام رسیده است .
وی از کارشناسان متخصص ،  اعضای پایگاه بسیج شهید قندی مخابرات منطقه گلستان ، بسیج ادارات وفرمانداری قدردانی کرد و گفت : این عملیات با حضور وتلاش کارشناسان متخصص و ماهر مخابرات در قالب تیم های مختلف انجام شده و شبکه مخابراتی شهرستان گنبد در مدت یک روز بازسازی شد.
 مدیر مخابرات منطقه گستان گفت : این فعالیت جهادی در تمامی شهرستانها انجام خواهد شد و بزودی شاهد شبکه مخابراتی با کیفیت تر از قبل بوده که خدمات و سرویسهای مخابراتی مد نظر مشتریان بر روی بستر ایجاد شده در اختیار آنان قرار خواهد گرفت .

دیگر خبرها

  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است