Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا برادران، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل صبح امروز در مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان اردبیل همکاری ادارات و نهاد‌های دولتی را در توسعه رشته تنیس امری مهم دانست و گفت: همگانی کردن این رشته نیازمند همکاری تمامی ادارات و نهاد‌های دولتی است که با مشارکت شهرداری باید در تمامی پارک‌ها زمین تنیس را مجهز نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نقش آموزش و پرورش را در امر استعدادیابی دانش آموزان موثر عنوان کرد و افزود: دوره‌های استعدادیابی باید در مدارس استان اردبیل برگزار شود تا افرادی که پتانسیل لازم را در این رشته را دارا هستند با جذب و تمرینات به مسابقات مختلف اعزام کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از آمادگی اداره کل ورزش وجوانان از واگذاری زمین جهت احداث زمین تنیس به سرمایه گذاران خبر داد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان آماده است تا زمین مناسبی را در اختیار سرمایه گذاران جهت احداث زمین تنیس را قرار دهد.

برادران با بیان اینکه زمین‌های تنیس متعددی را باید در شهرستان‌های استان احداث نماییم گفت: در حال حاضر زمین تنیس اردبیل فعال است و زمینی را ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر در اختیار اداره کل قرار داده است تا به محض جذب سرمایه گذار این زمین ورزشی را در این شهرستان احداث نماییم.

او تصریح کرد: برگزاری مجمع سالانه باید مورد توجه هیات‌های ورزشی قرار گیرد تا در این مجامع روسای هیات‌ها با ارائه کارنامه خود نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر همگانی کردن رشته تنیس افزود:برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری درجه ۳ از مطالبات اصلی ما از فدراسیون تنیس است که امیدواریم با پیگیری‌های مسئولان اجرایی شود.

برادران ترغیب سرمایه گذاری بخش خصوصی در این رشته را امری مهم و موثر در رشد این رشته ورزشی در استان عنوان کرد و گفت: با جذب سرمایه گذاران ورزشی در این رشته می‌توانیم شاهد رشد و توسعه رشته تنیس در استان اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زمین تنیس اخبار ورزشی استعدادیابی سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مهدی شعبانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در عرض یک ماه گذشته، فردا در محل گود شیرکوه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقه گفت: کشتی گیران استان‌های خراسان رضوی و شمالی در اوزان ۴۶، ۷۴، ۸۶، ۹۶ و +۹۶ در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان افزود: سعی داریم این ورزش اصیل و چندین هزارساله کشورمان با برگزاری مداوم این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.

شعبانی در انتها خاطرنشان کرد: هدف ما در برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرهای زیارت و خانلق استفاده کردن از تمام ظرفیت موجود شهرستان است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229261 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد