Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ورزش های همگانی خراسان رضوی گفت: تربت حیدریه به عنوان پایلوت حوزه ورزش شهرستان های استان به شمار می رود که خوشبختانه شاهد توسعه ورزش همگانی در این شهرستان نیز هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، نشست فعالان حوزه ورزش همگانی تربت حیدریه با حضور آذریان، رئیس هیئت ورزش های همگانی خراسان رضوی و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرسرتیپ رضا آذریان در این نشست با اشاره به ظرفیت های بالای ورزش همگانی در ارتقای نشاط اجتماعی گفت: ورزش همگانی پایه و اساس توسعه سلامت اجتماعی است و ترویج فرهنگ ورزش همگانی با مشارکت همه جانبه تمامی دستگاه ها، ادارات و سازمان ها میسر خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی خراسان رضوی با بیان اینکه کارگروه توسعه ورزش همگانی این استان توانسته در ۹ ماهه نخست سال ۹۸ عنوان برترین کارگروه کشور را به خود اختصاص دهد، افزود: عمده دلیل کسب این رتبه فعالیت های هیئت ورزش های همگانی استان بوده است. همچنین توجه به ورزش در مناطق کمتر برخوردار و حاشیه نشین، کمک به رونق ورزش در سطح جامعه و اضافه کردن ورزش به سبد روزانه خانوار مهمترین رسالت های ورزش همگانی است که خوشبختانه هیئت ورزش های همگانی خراسان رضوی در سال جاری با شعار ایران فعال توانسته است برنامه های مختلفی را در این راستا اجرا نماید و شهرستان های خراسان رضوی نیز در این زمینه موفق عمل کردند.

آذریان با اشاره به نگاه علمی به توسعه ورزش در جهت ایجاد شغل و کارآفرینی برای قشر جوان توسط دست اندرکاران هیئت ورزش های همگانی نیز گفت: در دو سال گذشته با همکاری شهرستان ها شاهد رشد چشمگیری در زمینه تربیت مربی و مدرس در سطح استان بوده ایم و تربیت بیش از یکصد مدرس فدراسیونی و بالغ بر ۱۰۰۰ مربی در دوره های مختلف آموزشی از یک سو نیاز استان را به مربی و مدرس برطرف کرده و از سویی دیگر زمینه ورود این افراد را به بازار کار فراهم نموده است.

رئیس هیئت ورزش های همگانی خراسان رضوی درادامه با مطلوب ارزیابی نمودن عملکرد هیئت همگانی تربت حیدریه ، این شهرستان را از سرآمدهای استان در این حوزه معرفی کرد و اظهار کرد: تربت حیدریه به عنوان پایلوت حوزه ورزش شهرستان های استان به شمار می رود که خوشبختانه شاهد رونق ورزش همگانی در این شهرستان نیز هستیم و اتفاقات بسیار خوبی در این زمینه در شهرستان رقم خورده است که حاصل نظم، تعامل و کار مضاعف فعالان حوزه ورزش تربت حیدریه است

وی افزود: انتظار داریم با مکلف شدن مسئولان این شهرستان برای مشارکت فعال در شورای عالی ورزش همگانی نگاه ویژه به تقویت فعالیت های ورزشی در مناطق حاشیه شهر و روستاهای این منطقه در راس فعالیت های هیئت قرار گرفته و شاهد رونق بیش از پیش این حوزه در شهرستان باشیم.

مجید رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه نیز در این نشست با تشریح برنامه های هیئت ورزش های همگانی شهرستان بیان کرد: توسعه ورزش همگانی هدف اصلی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه است و در این حوزه با نهایت توان تلاش خود را بکار بسته ایم.

رضایی افزود: در حال حاضر برنامه های ورزشی در مناطق حاشیه شهر را با اجرای برنامه های پیاده روی خانوادگی آغاز کرده ایم که با استقبال خوبی هم همراه بوده است. از طرفی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر، المپیاد ورزشی محلات تربت حیدریه برای دومین سال متوالی در حال اجرا است و حدود ۶ هزار ورزشکار در این برنامه مشارکت دارند که عمده برنامه های آن در حوزه ورزش همگانی تدارک دیده شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان جامعه خراسان رضوی سلامت شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: پرونده کشف ۸۱۶ هزار و ۷۶۰ عدد انواع داروی قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه رسیدگی شد.

سید مرتضی مدنی گفت: شعبه با توجه به نتیجه استعلامات و ارائه نکردن مدارک قانونی، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط دارو‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از خودرو کامیون با کشف دارو‌های قاچاق پرونده تشکیل شده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه